Jump to content

Harry Potter och fången från Azkaban-Filmen

North

Rekommenderade inlägg

• Svar 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daniel radcliffe å gänget ska spela i 4:an åxå.........härligt!!!

Sen ska ju dessutom Rowan Atkinson vara med, hur han nu kommer att passa in. Spoilermarkerar för att inte avslöja för de som inte läst boken.

Han ska spela Voldemort.

Vad gäller att trean kommer så mycket senare här, tror jag har att göra med att de vill släppa den i Storbritannien allra först, för att sedan släppa den någon/några veckor senare i resten av världen. Så gjorde de vid de förra premiärerna om jag inte minns fel, och de borde göra likadant nu.

Dock så tror kanske Sandrews att inte så många svenska känner för att gå på bio mot slutet av juni, och väntar istället till augusti.

Men, som sagt, de minskar ju inte direkt nerladdningen med det beslutet.

Sen ska ju dessutom Rowan Atkinson vara med, hur han nu kommer att passa in. Spoilermarkerar för att inte avslöja för de som inte läst boken.

Han ska spela Voldemort.

Nej, det ska han inte.

http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/world/ne...000/3376933.stm

Det var ett falskt rykte.

Ojdå, det hade jag missat. Fast det var väl nästan tur det, att han inte är med alltså.

Saken var väl att det gick nåt rykte om det som har funnits i över ett år. The Sun som är känd för sin låga trovärdighet rapporterade om ryktet som om det var fakta, och Aftonbladet som siktar på att nå Engelsk tabloid-pressstandrad vidarbefodrar The Sun-artikeln som fakta.

Han ska spela Voldemort.

Nej, det ska han inte.

http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/world/ne...000/3376933.stm

Det var ett falskt rykte.

Bra det. Atkinson passar inte i den rollen. Jag förknippar honom alltför starkt med roliga roller. :) Den som har ovan nämda roll ska kunna spela riktigt ond.

• 1 month later...

Tittade igen på trailern idag, och jag undrar var det här "Something wicked this way comes" kommer ifrån? Det finns inte med i boken, så det måste vara något de har hittat på själva.

Annars ser det lovande ut. Trean är min favoritbok i serien och den enda invändningen hittills är väl det här med kläderna, varför ska de ha vanliga kläder i filmen?? :blink: Känns som om regissören försöker "förnya" för mycket.

Liten SPOILER:

Dementorerna ser också bra och läskiga ut

Och så får man väl åka utomlands för att se den....... :angry: Jag kommer inte orka vänta två månader extra. <_<

nä, det där var absolut inte min bild av wormtail. när jag såg den insåg jag till min fasa att min bild av honom har läskiga likheter med gareth (har jag precis lärt mig att han heter) från the office (har sett max ett och ett halvt avsnitt, *ryser*). jag är förkrossad.

main_gareth.jpg

• Filmstar
Tycker inte heller riktigt om bilden. Hade föreställt mig honom mer råttlik (:rolleyes:), och här ser han lite för dum ut. Men man får väl se filmen innan man dömer ut honom helt.  <_<

Själv så tycker jag att han ser tillräckligt råttlik ut. Hade han vart mer lik en råtta än vad han är på bilden så skulle man inte se någon skillnad på om det var en riktig råtta eller inte ;)

Jag tycker att utseendemässigt så passar han bra och är ungefär som jag har tänkt mig. Att han ser dum ut är väl bara bra, för han är väl hyfsat korkad i boken, om jag inte missminner mig.

Jag hade tänkt hålla mig borta från den här filmen, men eftersom att det är min favoritbok i serien så tror jag att jag kommer att se den ändå.

Såhär ser HP-listan ut nu i betygsväg:

Harry Potter and the philosophers stone: 3/5

Harry Potter and the chamber of secrets: 2/5

Hoppas att inte mönstret fortsätter...

Själv så tycker jag att han ser tillräckligt råttlik ut. Hade han vart mer lik en råtta än vad han är på bilden så skulle man inte se någon skillnad på om det var en riktig råtta eller inte ;)

Jag tycker att utseendemässigt så passar han bra och är ungefär som jag har tänkt mig. Att han ser dum ut är väl bara bra, för han är väl hyfsat korkad i boken, om jag inte missminner mig.

Jag hade tänkt hålla mig borta från den här filmen, men eftersom att det är min favoritbok i serien så tror jag att jag kommer att se den ändå.

Såhär ser HP-listan ut nu i betygsväg:

Harry Potter and the philosophers stone: 3/5

Harry Potter and the chamber of secrets: 2/5

Hoppas att inte mönstret fortsätter...

Jo, men jag menar på ett komiskt sätt dum. Alltså att man ska skratta åt honom, och det är ju helt fel. Jag stör mig mest på hans näsa, som ser helt opassande ut. :lol:

Annars tycker jag ettan var 3/5 och tvåan 4-/5. Den andra var bättre, även om den var lång som attans, och ganska lik första filmen.

I trean börjar de mer mörka elementen komma in, och det ska bli mer spännande att se, dessutom är det min favorit i serien.

Jämför man ettan med den femte och senaste boken, framstår den första nästan som dagisbok... <_<

Ändrad av Off The Ground

• 3 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...