Guest jessica Skriven 20 Augusti, 2002 Report Share Skriven 20 Augusti, 2002 vad heter den låten som är med på reklamen om lilja 4-ever. Och var får jag tag på den? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 20 Augusti, 2002 Report Share Skriven 20 Augusti, 2002 Känns som jag hört frågan förr... Se andra trådar i detta forum för mer info. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Skriven 20 Augusti, 2002 Report Share Skriven 20 Augusti, 2002 vad heter den låten som är med på reklamen om lilja 4-ever. Och var får jag tag på den? hur är filmen annars?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 20 Augusti, 2002 Report Share Skriven 20 Augusti, 2002 Den är mörk, välspelad och mycket sevärd. Betyg 5/5 Recension av Lilja 4-ever Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.