Wednesday Skriven 9 Augusti, 2003 Report Share Skriven 9 Augusti, 2003 Jag har mailat SF och Sandrews med frågan om filmrn kommer till Sverige, men har inte fått något svar. Någon som vet? Jag har väntat på den sedan jag hörde att Wes Craven äntligen godkänt ett manus- det var väl 2 år sedan nu. Och nu- ingenting händer. Kommer den släppas direkt på video? Kommer Fantastisk Filmfestival visa den? Trailer här:Freddy vs Jason Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 9 Augusti, 2003 Report Share Skriven 9 Augusti, 2003 Håller på att tvinga mig själv att se alla, Terror på elmstreet har jag sett första filmen men har fyra hemma. fredagen den 13th har jag första hemma, men planerar att skaffa alla femtioelva st bara för skojs skull Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wednesday Skriven 9 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 9 Augusti, 2003 Säkert ett bra beslut, men det hjälper inte huruvida den nya kommer upp på bio här eller inte. Jag räknar nu till tre grå hårstrån, vilka jag håller bioSverige ansvariga för. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 9 Augusti, 2003 Report Share Skriven 9 Augusti, 2003 Säkert ett bra beslut, men det hjälper inte huruvida den nya kommer upp på bio här eller inte. Jag räknar nu till tre grå hårstrån, vilka jag håller bioSverige ansvariga för. Hehhee visserligen inte, men trailern var ju lite frän...... Det är ju inte riktigt biomaterial i Sverige, här är alla så fega (Hrm....Donnie DArko och Equilibrium DIREKT TILL VIDEO OCH DVD) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wednesday Skriven 9 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 9 Augusti, 2003 Jag vet, jag är rädd för att det är vad som kommer hända med filmen- direkt till video. Till förmån för varenda film med Rheese Witherspoon och alla härliga skräckfilmsparodier som kommit till 4:e uppföljaren på bara två år. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
topsy Skriven 10 Augusti, 2003 Report Share Skriven 10 Augusti, 2003 freddy vs jason går upp här i sverige nån gång i början 2004. under tiden får vi väl gotta oss åt dessa läckra filmsnuttar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wednesday Skriven 10 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 10 Augusti, 2003 Tack! Var kommer informationen ifrån? Det är FRUKTANSVÄRT lång tid tills dess. Nåväl.... den kommer i alla fall upp på bio. Tack, Topsy! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
topsy Skriven 10 Augusti, 2003 Report Share Skriven 10 Augusti, 2003 (ändrad) Informationen kommer bla från Tellusfilm, men om den kommer på bio eller om den släpps på video/dvd direkt vet jag tyvärr inte. Ändrad 10 Augusti, 2003 av topsy Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibbo Skriven 11 Augusti, 2003 Report Share Skriven 11 Augusti, 2003 tror ni att filmen kommer ha några som helst kvalitets värden... verkar ju bli ruskigt dålig.. av de filmsnuttarna att dömma... fy fan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wednesday Skriven 11 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 11 Augusti, 2003 tror ni att filmen kommer ha några som helst kvalitets värden... verkar ju bli ruskigt dålig.. av de filmsnuttarna att dömma... fy fan Jag tycker den ser bra ut. Jag väntar mig inte direkt Dekalogen. Tills jag får bevisat annat litar jag på Wes Craven, som godkände manuset. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
topsy Skriven 21 Augusti, 2003 Report Share Skriven 21 Augusti, 2003 Såg nyligen Freddy VS Jason, och tyckte den va riktigt bra. Den bästa skräckisen på många år, har läst att filmen fått dåliga recensioner och visst, den innehåller en del "mindre genomtänkta" repliker men gillar du föregångarna lär du definitivt älska de här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 November, 2003 Report Share Skriven 10 November, 2003 Det har förekommit lite begränsad diskussion om filmen i en annan tråd: http://www.bio.nu/forum/index.php?showtopic=709 men jag har stängt den och vi fortsätter här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 10 November, 2003 Report Share Skriven 10 November, 2003 Såg precis Terror på elmstreet två och hahaha, de filmerna äger. Fredagen den 13s två första filmer är ju typ värdelösa men nu vill jag se den freddy vs jason bara för att Elmstreet serien är så frän Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 9 Januari, 2004 Report Share Skriven 9 Januari, 2004 släpps på dvd i england om typ två veckor...man kan beställa en massa ställen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 14 Januari, 2004 Report Share Skriven 14 Januari, 2004 Känns inte den här idén lite knepig . Jag menar . Hur skall de få de 2 att sammandrabba ? ? ? Freddie dyker ju bara upp om man sover och jag har aldrig sett Jason slagga i hans filmer ? ? . Och sedan e ju båda odödliga , filmen kan ju bli hur lång som helst ...... Ungefär som Alien Vs. Predator . Hur skall Aliens kunna se Predator ? Han kan ju göra sig osynlig . Han kommer ju bara kunna sitta där och meja ner Alien-monstrena med sin Laser kanon . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.