Jump to content

Freddy vs Jason

Wednesday

Rekommenderade inlägg

Jag har mailat SF och Sandrews med frågan om filmrn kommer till Sverige, men har inte fått något svar.

Någon som vet?

Jag har väntat på den sedan jag hörde att Wes Craven äntligen godkänt ett manus- det var väl 2 år sedan nu.

Och nu- ingenting händer. Kommer den släppas direkt på video?

Kommer Fantastisk Filmfestival visa den?

Trailer här:Freddy vs Jason

Säkert ett bra beslut, men det hjälper inte huruvida den nya kommer upp på bio här eller inte.

Jag räknar nu till tre grå hårstrån, vilka jag håller bioSverige ansvariga för.

Hehhee visserligen inte, men trailern var ju lite frän......

Det är ju inte riktigt biomaterial i Sverige, här är alla så fega (Hrm....Donnie DArko och Equilibrium DIREKT TILL VIDEO OCH DVD)

tror ni att filmen kommer ha några som helst kvalitets värden... verkar ju bli ruskigt dålig.. av de filmsnuttarna att dömma... fy fan

Jag tycker den ser bra ut. Jag väntar mig inte direkt Dekalogen.

Tills jag får bevisat annat litar jag på Wes Craven, som godkände manuset.

• 2 weeks later...

Såg nyligen Freddy VS Jason, och tyckte den va riktigt bra. Den bästa skräckisen på många år, har läst att filmen fått dåliga recensioner och visst, den innehåller en del "mindre genomtänkta" repliker men gillar du föregångarna lär du definitivt älska de här. :up:

• 2 months later...
  • 1 month later...

Känns inte den här idén lite knepig . :blink:

Jag menar . Hur skall de få de 2 att sammandrabba ? ? ? Freddie dyker ju bara upp om man sover och jag har aldrig sett Jason slagga i hans filmer ? ? . Och sedan e ju båda odödliga , filmen kan ju bli hur lång som helst ......

Ungefär som Alien Vs. Predator . Hur skall Aliens kunna se Predator ? Han kan ju göra sig osynlig :o . Han kommer ju bara kunna sitta där och meja ner Alien-monstrena med sin Laser kanon . :rolleyes:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...