Dottemannen Skriven 8 Oktober, 2003 Report Share Skriven 8 Oktober, 2003 Jag såg - Leuge Of The Extraordinary Gentlemen - häromdagen. En alldeles underbar film, Handlar om att ett gäng historiska gestalter skall rädda världen från sabotörer. Sean Connery gör som vanligt ett bra skådespel. Dotte & Kattis Hemsida Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 8 Oktober, 2003 Report Share Skriven 8 Oktober, 2003 (ändrad) Recenserar den i filmer ni sett-tråden. Tyckte att det var en skitfilm och gav den betyget 2-/5 Ändrad 8 Oktober, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
remand Skriven 9 Oktober, 2003 Report Share Skriven 9 Oktober, 2003 josses!!! LOX ar nog den samsta smorja jag nagonsin sett pa bio!!! jag fattar varfor sean connery ville ut fran kontraktet. jag minns nar jag sag den och jag tankte HELA filmen igenom "maste bli battre, maste bli battre!" men icke sa nicke. den lyckades till och med bli samre. helt ofattbart att nagon laser ett sa daligt manus och tanker "jag vet, jag tanker spandera massa pengar pa att gora detta till en film" fy bubblan. tur att jag hade trevligt sallskap, en ost tallrik och en flaska vin annars hade min kvall varit fullstandigt bortkastad...... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 21 Oktober, 2003 Report Share Skriven 21 Oktober, 2003 Filmen har döpts om lite när den nu går upp på svenska biografer (premiär på fredag den 24 oktober) och heter kort och gott "The League". Jag såg den tidigare idag och den va ju inget vidare alls. Återkommer med recension - betyget blir mycket lågt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 28 Oktober, 2003 Report Share Skriven 28 Oktober, 2003 Den fick inte bra betyg av Orvar: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=4671&a=126991 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RamRod Skriven 29 Oktober, 2003 Report Share Skriven 29 Oktober, 2003 Har sett filmen och tyckte att den var så där. Men man kan inte gå och titta på filmen och förvänta sig att det skall vara en film som har ett djup.Man får ta det för vad det är - en matine ungefär.Den är ju trots allt från 11 år.Sean Connery är som alltid kanon. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.