marblefox Skriven 11 November, 2003 Report Share Skriven 11 November, 2003 finns det något bra surrond paket som någon rekommendrar. Är det bäst att köpa reciver löst isåfall, så den inte är inbyggd i någon dvd eller liknande. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 11 November, 2003 Report Share Skriven 11 November, 2003 jag skulle nog säga att du köper lösa delar, priser blir ju högre men finare grejer. Jag har precis köpt högtalar-paket från Jamo , och min reciver och dvd från sony som jag haft en längre tid.Har faktiskt testat min receiver genom min brorsans surround och den e fantasktisk. Så jag har inte hunnit testa och koppla så mycket pga av lite andra problem.Men min brorsa har Audiopro högtalre i surround och det är något att riktigt rekomendera , hans högtalre är testvinnare i Hemmbio tidningen för en tid sedan och på pioneers egna hemsida testvinnare där med. Kolla på pioneer.se och se om du kan tänka dig något av det Mina Varor är från sony och jamo Hemelektronik Sidor !! www.Netonnet.se www.komplett.se www.sonicinside.com www.braskens.com www.larsbengtsson.se www.hallbacks.se gemför priser av specifik vara på hemsidor på www.pricerunner.com Lycka till med dit köp !! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lolle Skriven 2 Januari, 2004 Report Share Skriven 2 Januari, 2004 det är alltid bättre att köpa lösa delar Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.