BostoN Skriven 7 Juni, 2007 Report Share Skriven 7 Juni, 2007 Tjenare Är det fler än jag som upplever bugg på filmsnack.se vid användande av vissa funktioner. T ex så får jag upp ett felmeddelande när jag försöker använda funktioner på min kontrollpanel. är min kontrollpanel bara för vissa medlemmar eller är det en bugg på sidan? Tacksam för svar BostoN Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 8 Juni, 2007 Report Share Skriven 8 Juni, 2007 Du måste verifiera din mejladress för att kunna använda vissa funktioner. Hör av dig om du inte lyckas med det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BostoN Skriven 8 Juni, 2007 Author Report Share Skriven 8 Juni, 2007 Tack nu funkar det! BostoN Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.