Jump to content

Sen kväll med Luuk

North

Rekommenderade inlägg

Nej, jag tycker det har tappat mycket. Luuk har i princip inte förnyat sig det minsta sen han startade och den nya sketchserien är inte i närheten så rolig som Pappi Raul eller Dan Bäckman.

Dessutom så är det inte så intressanta gäster så ofta, mest dockusåpakändisar.

Nej, jag tycker det har tappat mycket. Luuk har i princip inte förnyat sig det minsta sen han startade och den nya sketchserien är inte i närheten så rolig som Pappi Raul eller Dan Bäckman.

Dessutom så är det inte så intressanta gäster så ofta, mest dockusåpakändisar.

Dockusåpakändisar?

Nej, har inte sett så mycket av dem.

Tittar ibland, om det är roliga gäster, som t.ex. senast när Viggo Mortensen var med.

Annars tycker jag inte att det är särskilt bra. Förstår inte varför man har med de där löjliga sketcherna med t.ex. Mats Nyström. Och vad har Mauro Scocco där att göra?  :blink: Han bidrar ju inte med nåt.

Viggo var riktigt rolig :P

"Det blir fisk på freedaag"

• 3 weeks later...
Idag är det iaf Peter Jöback, George Michael och Hans Blix

När popstjärnan George Michael i sista stund lämnade återbud till kvällens ”Sen kväll med Luuk” ringde programledningen in den svenska motsvarigheten: Peter Jöback, som egentligen var bokad till nästa fredag.

källa QX.se 2/4 2004, 12.00

:P:P:P

så trött på att luuk måste ha såna letterman-komplex. att han till och med tar in mauro scocco som sidekick tar priset...

Jag kommer ihåg när Luuk började, då jag tyckte han var ganska rolig med hans lite dryga KTH stil. Men nu när jag råkade kolla kvällen då Jöback var där, så märkte man ju ganska snabbt att det har tappat något. Eller så kanske det bara var en känsla över att det inte har hänt ett skit under alla dessa år, även fast jag tycker Luuk är skön som person.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Agnetha Fältskog intervjuas av Luuk på fredag

20040407155418.jpg

Nu på fredag intervjuas en av världens mest mediaskygga artister - Agnetha Fältskog.

Läs mer här...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...