North Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 Någon som brukar titta på det? Det är enligt mig ett utav de bästa tv-programen just nu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 Nej, jag tycker det har tappat mycket. Luuk har i princip inte förnyat sig det minsta sen han startade och den nya sketchserien är inte i närheten så rolig som Pappi Raul eller Dan Bäckman. Dessutom så är det inte så intressanta gäster så ofta, mest dockusåpakändisar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 15 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 15 Mars, 2004 Nej, jag tycker det har tappat mycket. Luuk har i princip inte förnyat sig det minsta sen han startade och den nya sketchserien är inte i närheten så rolig som Pappi Raul eller Dan Bäckman. Dessutom så är det inte så intressanta gäster så ofta, mest dockusåpakändisar. Dockusåpakändisar? Nej, har inte sett så mycket av dem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 Tittar ibland, om det är roliga gäster, som t.ex. senast när Viggo Mortensen var med. Annars tycker jag inte att det är särskilt bra. Förstår inte varför man har med de där löjliga sketcherna med t.ex. Mats Nyström. Och vad har Mauro Scocco där att göra? Han bidrar ju inte med nåt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 15 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 15 Mars, 2004 Tittar ibland, om det är roliga gäster, som t.ex. senast när Viggo Mortensen var med. Annars tycker jag inte att det är särskilt bra. Förstår inte varför man har med de där löjliga sketcherna med t.ex. Mats Nyström. Och vad har Mauro Scocco där att göra? Han bidrar ju inte med nåt. Viggo var riktigt rolig "Det blir fisk på freedaag" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 Hmm, Viggo såg verkligen plågad ut. Jag tror inte han direkt njuter av att flyga världen runt och svara på samma frågor hela tiden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ockuye Skriven 2 April, 2004 Report Share Skriven 2 April, 2004 Viggo har ju varit typ en av de tråkigaste gästerna under säsongen. Jag gillade 50 cents deltagande förra säsongen tror jag. Idag är det iaf Peter Jöback, George Michael och Hans Blix Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 2 April, 2004 Report Share Skriven 2 April, 2004 Idag är det iaf Peter Jöback, George Michael och Hans Blix När popstjärnan George Michael i sista stund lämnade återbud till kvällens ”Sen kväll med Luuk” ringde programledningen in den svenska motsvarigheten: Peter Jöback, som egentligen var bokad till nästa fredag. källa QX.se 2/4 2004, 12.00 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ockuye Skriven 3 April, 2004 Report Share Skriven 3 April, 2004 jaja Förresten ska George komma vid något annat avsnitt då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 3 April, 2004 Report Share Skriven 3 April, 2004 Förresten ska George komma vid något annat avsnitt då? du, jag vet faktiskt inte...men du kan ju alltid ringa Luuk. hemtele: 555 911 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 5 April, 2004 Report Share Skriven 5 April, 2004 så trött på att luuk måste ha såna letterman-komplex. att han till och med tar in mauro scocco som sidekick tar priset... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 7 April, 2004 Report Share Skriven 7 April, 2004 så trött på att luuk måste ha såna letterman-komplex. att han till och med tar in mauro scocco som sidekick tar priset... Jag kommer ihåg när Luuk började, då jag tyckte han var ganska rolig med hans lite dryga KTH stil. Men nu när jag råkade kolla kvällen då Jöback var där, så märkte man ju ganska snabbt att det har tappat något. Eller så kanske det bara var en känsla över att det inte har hänt ett skit under alla dessa år, även fast jag tycker Luuk är skön som person. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Agnetha Fältskog intervjuas av Luuk på fredag Nu på fredag intervjuas en av världens mest mediaskygga artister - Agnetha Fältskog. Läs mer här... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 9 April, 2004 Report Share Skriven 9 April, 2004 Det var då inte mycket man fick se av Agneta Fältskog, förinspelat ca 3 minuter via link. Trodde det skulle vara mycket mer. Jaja, låten dög väl i alla fall, hon kan fortfarande sjunga lyckligtvis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.