Peo Skriven 1 Juni, 2004 Report Share Skriven 1 Juni, 2004 Någon som vet var man kan få tag på en Sagan om ringen-poster som har svensk text (det ska alltså stå "Sagan om ringen" på den och inte "Lord of the rings")? Fick denna fråga via email från en tysk besökare idag. I am searching for the 'Lord of the Ring' filmposter...but for the swedishversion... Do you sell the filmposters of all three parts in the swedish 'version'or do you know where I can obtain them? Tack so mycke!! Dirk Har kollat runt lite på Posterdreams och MovieArt men ingen av dessa två största hade svenskt tryck. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 1 Juni, 2004 Report Share Skriven 1 Juni, 2004 På min vägg! (letade men hittade inget) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 1 Juni, 2004 Report Share Skriven 1 Juni, 2004 Har också försökt att hitta en med svensk text, men aja, det får väl bli en på engelska då. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 1 Juni, 2004 Report Share Skriven 1 Juni, 2004 Jag har en med svensk text, men har inte köpt den själv. Så jag vet inte vart den är ifrån.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 2 Juni, 2004 Report Share Skriven 2 Juni, 2004 Fick min gratis när jag köpte första filmen, kanske får ni en när ni köper ROTK.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajsa Skriven 2 Juni, 2004 Report Share Skriven 2 Juni, 2004 Jag har en, men den fick jag på någon affär. Vet inte var man få tag på någon ny. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 2 Juni, 2004 Report Share Skriven 2 Juni, 2004 Hmm. Kanske man kan fråga på nån biograf eller nåt? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 3 Juni, 2004 Report Share Skriven 3 Juni, 2004 Fanns att köpa till rotk nere vid vanliga ICA.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 3 Juni, 2004 Report Share Skriven 3 Juni, 2004 Fanns att köpa till rotk nere vid vanliga ICA.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 3 Juni, 2004 Report Share Skriven 3 Juni, 2004 Okej, ska kolla på min lokala ICA nere på hörnan.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 3 Juni, 2004 Report Share Skriven 3 Juni, 2004 Soory för dubbelinlägg, peo, kan du ta bort det, varför det blev så vet jag inte. Jag vet dock att det verkar jäkligt svårt att hitta någonstans där dem säljer den här affishjveln. Inte på gallerix ens.. Var ska man då leta? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.