Jump to content

Helt ärligt.

North

Rekommenderade inlägg

I måndags började ju programmet 'Helt ärligt' på fyran (tror jag).

Förra måndagen handlade det om sekter. Min moster var där och berättade. Jag har aldrig kännt mina kusiner och henne särskilt väl, och jag har aldrig vetat vad det egentligen har gått igenom. Så i måndags kom allting som en chock. Jag fick veta en massa på en halvtimme, som jag inte hade haft en aning om förut. En utav mina kusiner skulle okså varit med i programmet, men hon kunde inte eftersom hon försökte ta livet av sig för 2 veckor sen. Hon ligger på sjukhus (psyk-avdelningen) nu.

Annars tyckte jag att det var ett ganska dåligt program. Man fick inte ut särskilt mycket om ämnet. Jag fick ju reda på en del, men annars är det ju sånt man redan visste. Lär nog inte kolla på det fler gånger. Tittade bara nu, eftersom det handlade lite om mina kusin och så.

jag har inte sett programmet...och väldigt tråkigt med din kusin.

det var bra att du avslutade inlägget med att undra vad man tyckte om detta program, för jag hoppas i så fall att man håller sig till den sista frågan.

det finns så mycket smärta som inte går att mäta vilket som gör mest ont, och såna tunga grejer som peronliga tragedier med innehåll som detta kan kanske va lite fel forum. med tanke på att det kanske finns någon där ute som vill främst prata om film. och dessa saker som ska bearbetas på en väldig professionell nivå, tror jag kan vara farligt ge sig in i något som man inte är insatt i.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...