Guest Tommy Skriven 24 Maj, 2008 Report Share Skriven 24 Maj, 2008 Jag och en hel del i Avesta skulle väldigt gärna se fotbolls-EM tillsammans men det visas tydligen inte på myntet Kan ingen ta tag i det och låta oss fotbollsnördar kolla på EM. Jag lovar att vi nästan kan fylla en biosalong! men annars får vi tränga ihop oss på en liten yta hemma hos någon, och vara många färre och ha tråkigare än vi skulle ha i myntet i AVESTA........ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 24 Maj, 2008 Flyttar inlägget till en mer passande del på forumet. Men jag kan hålla med i att det vore trevligt om man kunde visa sändningarna där många kan samlas och se dem tillsammans, liksom för att höja feststämningen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Maj, 2008 Report Share Skriven 25 Maj, 2008 jag för min del förstår inte varför du skriver det här. Vi kan ju inte göra myet åt det. Det är tv4 som bestämmer. Skriv till dom och klaga. Tycker själv bara det är sjukt att krogar och sånt ska måsta betala för att få visa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 26 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 26 Maj, 2008 Men Ingo, du vet väl att om man verkligen vill påverka vänder man sig dit budskapet verkligen når ut till allmänheten! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 28 Maj, 2008 Report Share Skriven 28 Maj, 2008 Men Ingo, du vet väl att om man verkligen vill påverka vänder man sig dit budskapet verkligen når ut till allmänheten! Jaha det är därför det är sånt drag här jämt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.