Rakii Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Popcorn i SVT kör en sån här typ av lek och tänkte att det skulle vara kul om folk på forumet vore intresserade av den likaså. Hursomhelst går det ut på att en skriver ett kort utdrag av vad som händer i någon film eller en scen och sen ska andra gissa, inte svårare än så. Så ifall någon vore intresserad utav denna leken vore det kul att höra någons åsikter och om någon rent av skulle vilja börja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Okej, jag börjar med en sketenkel: några kompisar bestämmer sig för att vandra längs en XXXXX för att hitta ett XXXXXX. Det blir en vandring där dom inte bara upptäcker slutmålet (som blir som ett antiklimax för dom) utan även att de är på väg in i vuxenlivet. Som ni ser har jag utelämnat några viktiga ord för att inte avslöja för mycket... är det för svårt fyller jag i ett i taget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Okej, jag börjar med en sketenkel: några kompisar bestämmer sig för att vandra längs en XXXXX för att hitta ett XXXXXX. Det blir en vandring där dom inte bara upptäcker slutmålet (som blir som ett antiklimax för dom) utan även att de är på väg in i vuxenlivet. Som ni ser har jag utelämnat några viktiga ord för att inte avslöja för mycket... är det för svårt fyller jag i ett i taget! Hmm fanns inte en annan sån här tråd? Lorenzos är i a f Stand by me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 22 December, 2005 Filmstar Report Share Skriven 22 December, 2005 Finns redan en sån tråd längre ner på sidan. Här, *låser* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg