Besserwisser Skriven 30 April, 2006 Report Share Skriven 30 April, 2006 Hörde lite snack i Rocky tråden om att Rambo IV ska komma och jag hittade följande länk. http://ramboiv.moonfruit.com/ Ser ut som att det blir en till film. Vad tycks? För mig blir det ett stort nja. Men den som lever får se. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppy Skriven 20 Juni, 2006 Report Share Skriven 20 Juni, 2006 Jag säger också: njaaa. Det är möjligt att Rocky fortfarande har lite mer att ge oss, men Rambo är nog slutkörd. Tyvärr. Läste något om att han ska rädda sin 10-åriga dotter. Standard actionfilmsstory alltså. Det ser mörkt ut, men vem vet, efter ett mirakel eller två kanske det blir en hygglig film. Men jag vill ändå se den, bara för att se hur 60-årige Sly klarar sig. Dock skulle jag inte tro att den blir värd mina biopengar. XD Jag VILL se positivt på saken! (Varför hoppas på att en film blir dålig?) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.