Filmstar Greenleaf Skriven 26 Januari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 26 Januari, 2003 Här kan ni dela med er fynd av hidden surprises( eller påskägg, som vissa kallar det) som ni har hittat i era DVD-samlingar. Man kan också fråga efter påskägg som man vill hitta på sin DVD. LOTR extended: Parodi på Council of Elrond: Bläddra i kaptielvalet tills du kommer till det sista kapitlet på första skivan, Council of Elrond. Då går du ner en gång till och det kommer upp en bild på en ring. Tryck på den så kommer du att komma till den andra versionen av scenen. TTT trailer: Den här liknar lite föregående påskägg. Du bläddrar till sista kapitlet på andra skivan. Sedan trycker du ner igen och då kommer det upp en bild på två torn. Tryck så får du se en trailer på TTT med scener som inte förekommer i filmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 26 Januari, 2003 Report Share Skriven 26 Januari, 2003 Har aldrig hittat någon överaskning hittils, men jag har ju inte letat. Det ska väl finnas en hemsida där det står. Vet dock att gudfadern ska ha ett påskägg på extramaterialet i boxen, men jag har ju inte sett materialet ännu så jag har inte sett det själv Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 13 Februari, 2003 Report Share Skriven 13 Februari, 2003 eeggs.com, bra sida med eastereggs i böcker, tavlor, filmer, spel... Jag har hittat ganska många fungerande påskägg här, till exempel en flygsimulator i microsoft excel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 18 Februari, 2003 Report Share Skriven 18 Februari, 2003 Jag vet inte om detta räknas som "påskägg". Men i slutet av en dokumentär i "Star Wars episod 2" får man se Yoda när han "strålar" söder ett djur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.