whatever Skriven 18 Mars, 2003 Report Share Skriven 18 Mars, 2003 vill helst bara sätta mig i salongen och njuta utan att veta att något om vad som kommer att finnas i filmen... Kallas att vara spoilerfri. Så har jag också tänkt, men det är nästan omöjligt. Man kan bara inte undgå att se trailern eller snappa upp nåt ord om vad den handlar om. Är det förresten nån som ska gå på premiären i Stockholm? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 18 Mars, 2003 Filmstar Report Share Skriven 18 Mars, 2003 vill helst bara sätta mig i salongen och njuta utan att veta att något om vad som kommer att finnas i filmen... Kallas att vara spoilerfri. Så har jag också tänkt, men det är nästan omöjligt. Man kan bara inte undgå att se trailern eller snappa upp nåt ord om vad den handlar om. Är det förresten nån som ska gå på premiären i Stockholm? Själv så är jag absolut inte spoilerfri. Jag är spoilern själv. Snappar upp allting som finns på nätet eller genom andra källor om allting. Jag hade tänkt försöka mig på premiären. Vill du köa med mig? Ta det via PM eller telefon då. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 även om det är ruskigt svårt ska jag försöka att inte ha några större förväntningar på filmen, för om jag lyssnar på allas lovord om den först, ja då kommer jag helt enkelt tycka att den är dålig! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.