Off The Ground Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Fick War Of The Worlds av farsan idag eftersom första terminen i gymnasiet gått bra Hmm, har du belöningssystem? Det vill jag också ha. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Fick War Of The Worlds av farsan idag eftersom första terminen i gymnasiet gått bra Hmm, har du belöningssystem? Det vill jag också ha. Jag kan få något ibland om jag gör bra resultat. Hehe Ralle-San: Utgåvan kostade 199 kr här Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Fick War Of The Worlds av farsan idag eftersom första terminen i gymnasiet gått bra Hmm, har du belöningssystem? Det vill jag också ha. Jag kan få något ibland om jag gör bra resultat. Hehe Ralle-San: Utgåvan kostade 199 kr här Hade jag haft det så när jag gick i skolan så hade jag inte fått ett skit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Okej. Det stora problemet för mig när det gäller DVD nuförtiden - jag har aldrig tid att se dem. Har massa filmer tillgängliga som jag inte hinner se. Har lovat mig själv att inte köpa mer innan jag sett mer av det jag har. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Hur menar du Ingo? Om du hade haft det så när du gick i skolan. Menar du att om det hade gått bra hade du inte fått ett skit eller? Du skrev lite otydligt. Jag tycker det är okej att få något någon gång ibland. Jag får ju inte hela tiden, om du tror det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Mina föräldrar erbjöd sig att ge typ pengar för bra betyg. Men jag tackade nej, då det kändes inte rätt att få presenter/pengar för den orsaken. Man satsar väl på högre betyg för sin egen skull. Inte för presenter. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Jo, det är självklart att man gör det för sin egen skull. Men farsan här hemma envisas med det och då är det inget fel med det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Hur menar du Ingo? Om du hade haft det så när du gick i skolan. Menar du att om det hade gått bra hade du inte fått ett skit eller? Du skrev lite otydligt. Jag tycker det är okej att få något någon gång ibland. Jag får ju inte hela tiden, om du tror det. Nej det jag menar är att om jag skulle fått efter vad jag presterat skulle jag inte fått nått. Var extremt slö i skolan och hade inga vidare betyg. Tror jag gick ut med 2,7 eller 2,8 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Jaha, hehe. Ingen annan som fått någon ny film att skryta med? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Hmm är det nån annan än jag som varit så bra kund så dom fått en julklapp från DS. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 Hartigan tvingade mig att gå köpa ett par filmer, Blev Det stora Blå (igen) julklapp denna gång och Bringing out the Dead till min Scorsese samling (uppe i 5 filmer) Båda för 99:-. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 21 December, 2005 Report Share Skriven 21 December, 2005 KLK: Hehe. Så du är så lättpåverkad Det är svårt att stå emot en Scorsesefilm. Har själv ett par med honom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Hade jag haft det så när jag gick i skolan så hade jag inte fått ett skit. Ingo: Jag måste säga att du är inte ensam! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Blev en lite mindre beställning från Discshop igår L.A. Konfidentiellt 99:- Usual Suspects S.E. (2-disc) (Import) 129:- Das Boot - Miniserien 99:- La Haine - Special edition OPTIMUM (Import) 149:- Livets hjul (Spring, summer, fall, winter) 99:- Others 99:- Julhelgen är räddad! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Plox: Vi har ju Kvarn Video Jag köpte The Usual Suspects 2-disc import för 99 kr där. De är bäst. Glöm inte att ge det en chans till. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.