johnnyp Skriven 1 April, 2003 Report Share Skriven 1 April, 2003 En av de mest älskade skådespelarna ifrån Hongkong har dött...... Leslie Cheung tog sitt liv när han hoppade ifrån ett hotell tidigare i dag, all respekt till Leslie Cheung och hans närmaste. Leslie Cheung 1956-2003 (Först trodde jag detta var ett april skämt, men alla sidor har börjat publicera nyheten, så det är nog tyvär sant...... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 1 April, 2003 Report Share Skriven 1 April, 2003 Jag har sett två filmer som jag inte visste vem han var vid tillfället: Knock Off Ninth Happiness((i denna film var han huvudrollen, men det var inget jag tänkte på då han var helt okänd för mig.) //filmis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 1 April, 2003 Report Share Skriven 1 April, 2003 Det verkar tyvärr vara sant Tog verkligen ner ens dag... Han är så jäkla bra i John Woos filmer. Se "A better Tomorrow1-2". Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnnyp Skriven 1 April, 2003 Author Report Share Skriven 1 April, 2003 Jepp, han var verkligen mycket duktig..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.