GTH Skriven 20 Augusti, 2003 Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Det våras ju för filmkväll snart och vi hade tänkt se några kortfilmer, vilket har blivit lite av en tradition (eller ja, det har förekommit två gånger ) Så jag tänkte höra om någon här på forumet har sett någon bra kortfilm som ni kan tipsa om. Vi har hittils bara sett David Lynch kortfilmer (The Alphabet och Darkened room) men tänkte nu se lite fler. De som än så länge är planerade är Tim Burton's Vincent samt Hayao Miyazaki's On Your Mark. Så, varsågod, tipsa på Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 20 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 20 Augusti, 2003 Jag kan rekommendera 8 kortfilmer av BMW (av flera kända regissörer). Läs mer om det HÄR. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTH Skriven 21 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 21 Augusti, 2003 Okej, jag ska ta en titt på det... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.