wallross Skriven 25 November, 2003 Report Share Skriven 25 November, 2003 (ändrad) I den här tråden tänkte jag att man kunde ge varanndra tips om hur man bäst kan få ut Gollum statyn ur förpackningen utan att varken skada själv statyn eller den snygga lådan. Köpte EE idag och jag kan meddela att han sitter som berget. Ändrad 25 November, 2003 av frodo_lives Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 26 November, 2003 Report Share Skriven 26 November, 2003 Det har skrivits några artiklar på TORN om det men jag orkar inte leta upp dem nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
peber Skriven 2 December, 2003 Report Share Skriven 2 December, 2003 Här finns lite tips om hur man gör... /P Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 29 December, 2003 Report Share Skriven 29 December, 2003 (ändrad) Haha. Onödigt att förstöra den fina boxen. Jag tänker INTE ta ut statyn överhuvudtaget. Ändrad 16 Januari, 2004 av Off The Ground Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 30 December, 2003 Report Share Skriven 30 December, 2003 Jag följde artikeln som peber länkade till, och det fungerade. Det blev lite skador på undersidan av boxen (det var väldigt väl ihoplimmat) men det gör ingenting eftersom det inte syns ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.