Dewil Skriven 13 December, 2003 Report Share Skriven 13 December, 2003 Annars så gillar jag flatlöss. Tyvärr har jag inga hemma just nu, men jag vill gärna varmt rekommendera dom. Dom där i stort behov av närhet och sällskap, och man behöver inte alls tänka på att mata dom... Du, vi gör en liten deal du och jag: jag tar bananflugorna, så behåller du flatlössen. OK? Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 13 December, 2003 Report Share Skriven 13 December, 2003 Jag har en geckoödla. Fast jag är rädd att den snart dör av vanvård. Vi glömmer ständigt och jämnt att mata den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 13 December, 2003 Report Share Skriven 13 December, 2003 Fast det skulle vara mäktigt med en orm! All respekt för ormar men jag tycker de är riktigt, ja, OBEHAGLIGA. Min största fobi..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 13 December, 2003 Report Share Skriven 13 December, 2003 Jag har en geckoödla. Fast jag är rädd att den snart dör av vanvård. Vi glömmer ständigt och jämnt att mata den. Jag hoppas du skämtar... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.