Jump to content

Tomtar På Loftet

ArA

Rekommenderade inlägg

Jag finner att programmet är tråkigt. Jag tycker att det är skådespeleri. Eller är de så korkade? Och konstiga?

För er som inte vet vad det är, handlar det om 24 personer som ska bo i en lada. i 24 dar, och endast få äta godis och gröt. Och de måste alltid bära Tomte dräckt. Varje dag röstas en ut.

ArA

Hah! Tomtar på loftet är ju en höjdare!

Alltså: för er som bara har skogs-tv kommer här en resumé:

Tomtar på loftet är en norsk dokusåpa. 24 personer bor på ett loft utklädda till tomtar. Varje dag röstas en ut. På julafton är vinnaren kvar.

Oj, glömde visst: Tomtar på loftet är en parodi!

Serien sändes förra året på femman, men var tydligen så populär att kanalen repriserar serien i år.

Dewil

Jag håller med Dewil här, Programmet är en riktig höjdare.

Visst är det skådespeleri men bra sådant.

Ett tips: Se dokumentären om hur de spelade in tomtar på loftet. Förra året sändes den när all avsnitten hade visats. Hoppas den sänds i år också.

Då ser man hur mycket de improviserar hela tiden. Ta bara Bent som åker ut och kommer in igen hela tiden. han var upptagen med ett annat jobb under inspelningen så han kunde bara vara med vissa helger. Kanon!!!

Heja Norge :D:D

Usch, programmet är sämst, usch är det rätta ordet..

Det är ju nästan värre än Big Brother som i alla fall är mer underhållande, kan inte ens stå ut en enda minut med TPL...(

Hmm, jag skulle inte vilja jämföra "Tomtar på loftet" med "Big Brother". Den ena serien är en svårt ironisk dramaproduktion, den andra är en dokusåpa av värsta slaget (utan vilken "Tomtar på loftet" förmodligen aldrig gjorts).

Dewil

Usch, programmet är sämst, usch är det rätta ordet..

Det är ju nästan värre än Big Brother som i alla fall är mer underhållande, kan inte ens stå ut en enda minut med TPL...(

Precis vad jag menar.

De som tittar på "BB" är bara kåtbockar, som hoppas på att få se glimta bröst då och då.

ArA

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...