éowyn Skriven 5 Mars, 2004 Report Share Skriven 5 Mars, 2004 the fellowship of the ring på bio: 1 gång vhs och dvd: iiingen aning... the two towers på bio: 2 gånger dvd: 3 gånger the return of the king på bio: 2 gånger (det ska bli åtminstone en tredje gång) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 5 Mars, 2004 Report Share Skriven 5 Mars, 2004 Bio : Lotr : 1 TTT : 1 Rotk : 1 DVD : Lotr : otaliga TTT : otaliga Rotk : förmodligen otaliga =) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 6 Mars, 2004 Report Share Skriven 6 Mars, 2004 Bio: FOTR: 7 ggr TTT: 5 ggr ROTK: 5 ggr DVD: FOTR: Otaliga TTT: Otaliga Vågar inte ens tänka på att jag nästan lagt ut 2000 kr för att se LOTR på bio Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 6 Mars, 2004 Report Share Skriven 6 Mars, 2004 (ändrad) På bio: FOTR: 3 ggr TTT: 1 ggr ROTK: 1 ggr På DVD: FOTR: info ej tillgänglig TTT: info ej tillgänglig ROTK: ------ Ändrad 6 Mars, 2004 av Valandil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ireth Skriven 7 Mars, 2004 Report Share Skriven 7 Mars, 2004 FotR på bio: 4ggr TTT på bio: 3 ggr RotK på bio: 2 ggr på VHS o DVD: ...oändligt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ireth Skriven 7 Mars, 2004 Report Share Skriven 7 Mars, 2004 Bio: FOTR: 7 ggr TTT: 5 ggr ROTK: 5 ggr DVD: FOTR: Otaliga TTT: Otaliga Vågar inte ens tänka på att jag nästan lagt ut 2000 kr för att se LOTR på bio ............ säger bara: JÄVLAR! inte illa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 8 Mars, 2004 Report Share Skriven 8 Mars, 2004 BIO FOTR: 1 gång TTT: 2 gånger ROTK: 2 gånger DVD FOTR: 5-6 gånger TTT: 2 gånger Vågar inte se filmerna för ofta eftersom jag är rädd att tröttna på dem. Ve och fasa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinterriket Skriven 22 April, 2006 Report Share Skriven 22 April, 2006 Bio.. Lotr : 1 TTT : 1 Rotk : 1 VHS (xD) Lotr : över 5 TTT : över 5 Rotk : över 5 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord of Lórien Skriven 6 Juli, 2006 Report Share Skriven 6 Juli, 2006 Nej, har nog blivit beroende av dessa filmer, bitvis böcker och har alla panpocket-böcker av trilogin, och alla filmer d.v.s resultatet: Biobesök: FOTR: 2 ggr TTT: 1 gg ROTK: 2 ggr Har en hemmabio, har ett resultat av min popcornfantast varje vecka: FOTR: Nästan 10 ggr nog TTT: 4 ggr ROTK: 6 ggr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
jullan Skriven 12 Juli, 2006 Report Share Skriven 12 Juli, 2006 Tja, brukar ej räkna dom men minst en film per dag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.