the_blonde_myth Skriven 24 Mars, 2004 Report Share Skriven 24 Mars, 2004 Jag som gillar aliens /ufo /roswell coverup, och såna tv serier, som typ Taken (steven spielberg) och Dark Skies mf. har ni några bra tips på flera såna serier? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 24 Mars, 2004 Report Share Skriven 24 Mars, 2004 Dark Skies. Var det den som utspelade sig på 50-talet? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 24 Mars, 2004 Report Share Skriven 24 Mars, 2004 Japp , den utspelade sig nog runt då. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 24 Mars, 2004 Report Share Skriven 24 Mars, 2004 Ahh den var skön den serien. Höll mig uppe på sena kvällar men pratar vi bara aliens och ufon på jorden nu eller? För annars gillade jag en serie som gått på tv4 två gånger förut. Slaget Om Tellus/Battlefield Earth. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_blonde_myth Skriven 24 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 24 Mars, 2004 Ahh den var skön den serien. Höll mig uppe på sena kvällar men pratar vi bara aliens och ufon på jorden nu eller? För annars gillade jag en serie som gått på tv4 två gånger förut. Slaget Om Tellus/Battlefield Earth. japp, bara aliens & ufo:n på jorden, älskade verkligen Dark Skies, den serien är den bästa serien som jag nånsin sett ! har ni några bra tips till mej? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 24 Mars, 2004 Report Share Skriven 24 Mars, 2004 Ahh den var skön den serien. Höll mig uppe på sena kvällar men pratar vi bara aliens och ufon på jorden nu eller? För annars gillade jag en serie som gått på tv4 två gånger förut. Slaget Om Tellus/Battlefield Earth. japp, bara aliens & ufo:n på jorden, älskade verkligen Dark Skies, den serien är den bästa serien som jag nånsin sett ! har ni några bra tips till mej? Slaget om tellus minns jag också...haha det var skoj. Såg det hos min kusin varje dag när jag stannade över där (eller ja..kväll, det gick på kvällen..eller natt kanske det var) Alien-serier säger du, hmmm. Har så dåligt minne när det gäller sådant. Tror inte jag kommer på någon mer än jut Taken som jag också följer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.