Jump to content
Franslingonkrans

Vad ska Episod III heta?

Recommended Posts

"Den efterlängtade Star Wars III kommer att heta 'Birth of the empire', skriver Sun och hänvisar på hemliga källor" Läste just det här nyss på ZTV text sidan 160. :)

"Den efterlängtade Star Wars III kommer att heta 'Birth of the empire', skriver Sun och hänvisar på hemliga källor" Läste just det här nyss på ZTV text sidan 160.  :)

Neeej.... Det namnet var ju ännu sämre än Imperiets Ris. <_<

"Den efterlängtade Star Wars III kommer att heta 'Birth of the empire', skriver Sun och hänvisar på hemliga källor" Läste just det här nyss på ZTV text sidan 160.  :)

Neeej.... Det namnet var ju ännu sämre än Imperiets Ris. <_<

The Sun är så pålitliga att aftonbladet kan ses som trovärdig(!!!) i jämnförelse.

Slutsats: Jag tror inte en sekund på det.

Enligt filmtipset så skriver de att den officiella titeln ska vara Birth of the Empire. Jag tror på att det är den titeln som gäller för stunden, men jag blir inte överraskad om Lucas ändrar den några månader innan premiären.

Enligt filmtipset så skriver de att den officiella titeln ska vara Birth of the Empire. Jag tror på att det är den titeln som gäller för stunden, men jag blir inte överraskad om Lucas ändrar den några månader innan premiären.

Filmtipset citerar bara the sun.

Låt oss hoppas att titeln inte blir den förskräckliga Birth of The Empire.... :down:  :down:

Låt oss hoppas att filmen inte blir lika förskräcklig som titeln! :down::down:

Edited by Greenleaf

Och då blir alltså den svenska titeln Imperiets förlossning! Tror det finns en fin symbolik i och med det. Deathstar bör då symbolisera moderkakan och Vader en barnmorska. :rolleyes:

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...