Jump to content

The O.C.


Plox

Rekommenderade inlägg

Här tycker jag vi snackar om den trevliga TV-serien The O.C., som jag på det senaste blivit lite besatt av.

 

Nån som vet hur många avsnitt andra säsongen har, jag har sett 22 avsnitt och har hört att det ska vara 24 st. Fast de dyker väl inte upp på nätet fråns de har visats i amerikansk tv.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Svar 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • Filmstar

Det var inte en fråga om, utan en fråga om när jag också skulle börja titta på O.C. som alla verkar titta på nu för tiden. Idag smällde det när jag och ett par andra började titta på säsong 1 av serien.

 

Det var ungefär som jag förväntade mig, så nu är jag lite halvt beroende av serien redan efter de tre första avsnitten som vi såg i ett sträck. Riktigt bra serie, som jag kommer att följa ivrigt.

Link to comment
Share on other sites

Jag fattar ingenting :(:blink::huh:

 

Först visade kanal 5 hela säsong 1.

 

Sen halva säsong 2.

 

Sen efter sommaren börjar de med säsong 3.

 

Och under sommaren har det gått varje dag från början o är nu snart framme där säsong 2 slutade, på avsnitt 11.

 

Kan inte nån förklara vad som händer där? Va hände me andra halvan av säsong 2???

 

edit: glöm exakt allt jag skrev jag inser nu att jag har missuppfattat allt, bara ignorera detta inlägget, ber tusen gånger om ursäkt...

Ändrad av NewDay
Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Nu har jag sett hela säsong 1. 27 avsnitt avklarade väääldigt fort då jag och två andra såg upp till 4 avsnitt på rad ibland. Extremt beroendeframkallande serie, fast det tycker jag iofs om de flesta serier som jag följer.

 

Trots att jag har lite svårt för serier där alla är perfekt utseendemässiga skådespelare så var intrigerna ganska intressanta och jag var alltid tvungen att se vidare för att se hur det skulle sluta. Det var inte lika ytligt som det först verkade. Å andra sidan är det inte fel att ha nåt att titta på, men ibland kan det bli för mycket i såna serier. Aja, väldigt bra serie i alla fall och jag ska definitivt se andra säsongen så fort jag får tag på den. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Det var inte en fråga om, utan en fråga om när jag också skulle börja titta på O.C. som alla verkar titta på nu för tiden. Idag smällde det när jag och ett par andra började titta på säsong 1 av serien.

 

Det var ungefär som jag förväntade mig, så nu är jag lite halvt beroende av serien redan efter de tre första avsnitten som vi såg i ett sträck. Riktigt bra serie, som jag kommer att följa ivrigt.

 

Hehe, welcome to the club. Riktigt beroende framkallande,när jag började se såg jag säker runt 4-5 avsnitt i raken också efter att jag fått tag på dem..

 

Angående utsendet o så håller jag med..Det kanske är lite för mkt, men det är ju mening, de ska visa att fast folk har skönhet och pengar så har de en stor mängd problem i livet ändå... :)

 

The O.C. säsong 3 har premiär 8 Sept i USA

 

Edit: Lite förvirrande ändå, vi har ju skrivet tankar i omröstningstråden för O.C. också.. <_>

Ändrad av Hero
Link to comment
Share on other sites

The O.C måste vara den enda bra amerikanska dramaserie som jag sett. Mästerverk. Någon som sett Summerland? Det suger!

 

Jo O.C. har kvaliter. Mm, har sett båda två säsongerna av Summerland. Ingen höjdare egentligen men jag fastande och ville se ändå! Det är ju som 7th Heaven i ett snyggt paket!

Link to comment
Share on other sites

The O.C måste vara den enda bra amerikanska dramaserie som jag sett. Mästerverk. Någon som sett Summerland? Det suger!

 

Jo O.C. har kvaliter. Mm, har sett båda två säsongerna av Summerland. Ingen höjdare egentligen men jag fastande och ville se ändå! Det är ju som 7th Heaven i ett snyggt paket!

 

Det jag störde mig mest på var karkaktärerna. Dem känns tråkiga och ingen har någon skön personlighet som sticker ut. O.C har ju Seth Cohen som jag tycker gör nästan hela programet. Bättre personkemi i o.c. Förresten håller dem på med säsong 3? Är det den sista dem gör? Har ingen koll alls :).

Link to comment
Share on other sites

Hej allihopa. En fråga: Säsong 3 (som tydligen börjas sändas i USA i september) måste väl bli den sista säsongen och därmed slutet på "The OC"? De ska ju börja sista året på High-School och sen iväg till college. Då går det ju inte att fortsätta göra avsnitt när karaktärerna inte bor kvar i OC.

 

E det någon som vet hur många säsonger som planeras och hur många säsonger till som e möjliga?

Link to comment
Share on other sites

Hej allihopa. En fråga: Säsong 3 (som tydligen börjas sändas i USA i september) måste väl bli den sista säsongen och därmed slutet på "The OC"? De ska ju börja sista året på High-School och sen iväg till college. Då går det ju inte att fortsätta göra avsnitt när karaktärerna inte bor kvar i OC.

 

E det någon som vet hur många säsonger som planeras och hur många säsonger till som e möjliga?

Självklart så kan de göra säsong 4 av O.C.. Att de börjar på College är väl inget större problem, finns inget college i O.C. så hittade de ett närliggande. Om säsong 3 blir lika stor succe som de 2 tidigare säsongerna så kan man räkna med säsong 4. Tror inte de planerat längre än säsong 3.

 

Det jag störde mig mest på var karkaktärerna. Dem känns tråkiga och ingen har någon skön personlighet som sticker ut. O.C har ju Seth Cohen som jag tycker gör nästan hela programet. Bättre personkemi i o.c. Förresten håller dem på med säsong 3? Är det den sista dem gör? Har ingen koll alls .

 

Jag störde mig osse på karaktärerna i Summerland, riktigt störiga va de små ibland. Nja, håller inte alls med om att Seth gör nästan hela programmet, han tillför bra saker men han är bara en del som gör det så bra. Menar du säsong 3 av Summerland ?? De har sagt att säsong 2 blir sista säsongen.

 

1 månad 1 dag till O.C. säsong 3!!! YEAH! :up:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...