paul_stanley Skriven 13 November, 2005 Report Share Skriven 13 November, 2005 Nu är det officiellt att det ska komma en ny "otecknad" Turtles långfilm under 2007. Fast istället för kostymer som användes i de tre första filmerna komma hela denna film att vara datoranimerad. Jag ser både positivt och negativt på detta. Visst, slagsmålscenerna blir ju mycket tuffare med datoranimeringar men jag kommer nog sakna den där verklighetskänslan med riktiga människor (om det går att uttrycka sig så, hehe). Tankar? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 13 November, 2005 Report Share Skriven 13 November, 2005 Njae, jag är skeptisk. Nu vet man ju inte särskilt mycket ännu, men bara idén med en ny Turtlesfilm låter tveksamt för mig. Att jag dessutom aldrig hört talas om regissören får mina förväntningar att sjunka ytterligare. Någon som vet om det kommer vara en helt ny film eller en uppföljare till dom tre andra? Jag tippar på det första alternativet i alla fall. IMDb Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 13 November, 2005 Author Report Share Skriven 13 November, 2005 Njae, jag är skeptisk. Nu vet man ju inte särskilt mycket ännu, men bara idén med en ny Turtlesfilm låter tveksamt för mig. Att jag dessutom aldrig hört talas om regissören får mina förväntningar att sjunka ytterligare. Någon som vet om det kommer vara en helt ny film eller en uppföljare till dom tre andra? Jag tippar på det första alternativet i alla fall. IMDb Jag har hört lite olika saker om den, bland annat att det ska vara en helt ny film men också att den ska fortsätta precis efter första filmen från 1990. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
synopsis Skriven 26 November, 2005 Report Share Skriven 26 November, 2005 Tanken har väl varit att de vill nylansera hela rasket med leksaker och tv-serier med en hejdundrande film...men om den blir hejdundrande är väl osäkert får barn i våra åldrar. Men jag kan tänka mig att en sån film skulle kunna slå ganska bra, med tanke på all den skit som barnen måste titta på. Själv är det mest nostalgi som gör att man får ett smil i fejjan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 27 November, 2005 Author Report Share Skriven 27 November, 2005 Själv är det mest nostalgi som gör att man får ett smil i fejjan. Jo precis, eftersom man själv kollade på Turtles som fan när man var liten! Både tecknade och otecknade. Det ska bli kul att se hur nya filmen blir, jag tror och hoppas att den blir kanon. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Vägvisaren Skriven 5 December, 2005 Report Share Skriven 5 December, 2005 Äsch! Var inte så negativa, jag antar att dom flesta här är barn av 80-talet och då borde vi glädja oss åt att sköldpaddorna är tillbaka. Jag ser fram emot filmen, kan inte påstå att jag hade mycket övers för de äldre otecknade men det fanns ändå ett visst Retro-värde i dom, som jag uppskattade Btw. Hoppas bara Krang är med, han var utan tvekan "Bad guy" Nr.1 i serietidningarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 6 December, 2005 Author Report Share Skriven 6 December, 2005 Btw. Hoppas bara Krang är med, han var utan tvekan "Bad guy" Nr.1 i serietidningarna. Oja, det skulle inte vara helt fel! Skulle även vara kul om Slash eller Baxter Stockman är med. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Vägvisaren Skriven 6 December, 2005 Report Share Skriven 6 December, 2005 Om jag inte misstar mig så var det väl Baxter, som sedan muterades till en fluga? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 7 December, 2005 Author Report Share Skriven 7 December, 2005 Om jag inte misstar mig så var det väl Baxter, som sedan muterades till en fluga? Jepp, stämmer precis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Vägvisaren Skriven 8 December, 2005 Report Share Skriven 8 December, 2005 Kan knappt bärga mig till filmen har premiär. "Cowabunga" leve 90-talet och trasiga "acid wash jeans" och skateboard för den delen. Om filmen visar sig vara ett dåligt försök att "Hotta upp" sköldpaddorna så tänker jag utan tvekan införskaffa en DVD-utgåva med de tecknade avsnitten. Och ha en nostalgi kväll dedikerad enbart åt sent 80-tal, tidigt 90-tal. Det kommer att ätas Pizza, pratas om tiden när man fortfarande var ung och gick på mellanstadiet. Alla de roliga godissorter man tryckte i sig, "Banana skids" och "Jenka tuggumin" för 50 öre styck kommer det nog också nämnas ett ord eller två om. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullique Skriven 21 Januari, 2006 Report Share Skriven 21 Januari, 2006 Ni är gamla gubbar allihopa! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 21 Januari, 2006 Author Report Share Skriven 21 Januari, 2006 Ni är gamla gubbar allihopa! Ja, jag är 17, jag är så gammal så att jag dör av ålderdom snart eller hur? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 21 Januari, 2006 Report Share Skriven 21 Januari, 2006 Konstigt nog så ser jag fram emot denna film. Cowabunga eller vad man säger. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 21 Juli, 2006 Report Share Skriven 21 Juli, 2006 TMNT Teaser! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 22 Juli, 2006 Report Share Skriven 22 Juli, 2006 Teasern var faktiskt lite skön, vi får se om det blir en film värd att se. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.