Rakii Skriven 9 December, 2005 Report Share Skriven 9 December, 2005 Har gått och funderat i ett par dagar nu om huruvida man ska skaffa sig The Office-säsongerna på DVD eller inte, har aldrig tidigare sett serien men verkar vara omtyckt av de flesta. Så jag undrar huruvida man ska köpa säsongerna utan att ha sett det eller inte? Många jämnför också serien som en engensk Office Space, vad tycker ni som sett serien, finns det mycket likheter? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Vägvisaren Skriven 9 December, 2005 Report Share Skriven 9 December, 2005 Jag gillar den typen av humor, så jag skulle rekommendera den. Men om du uppskattar den humorn är svårt att veta. Vilken humor brukar du ha tycke för? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 9 December, 2005 Report Share Skriven 9 December, 2005 Jag har själv inte sett The Office, men jag rekommenderar dig att se en serie innan du köper den. Inte så roligt att ha den om den inte är sevärd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Vägvisaren Skriven 9 December, 2005 Report Share Skriven 9 December, 2005 Precis min tanke, den borde väl finnas att ladda ner på DC++ eller dylikt program. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 9 December, 2005 Author Report Share Skriven 9 December, 2005 Jag gillar den typen av humor, så jag skulle rekommendera den. Men om du uppskattar den humorn är svårt att veta. Vilken humor brukar du ha tycke för? Jag brukar gilla ganska lätt humor som Simpsons och de flesta typer av komedi. Gillade just Office Space så ifall det vore samma sorts humor så vore det toppen! Sen har jag försökt få ner avsnitt på nerladdning men Internet har problem för stunden så man blir nerkopplad så man hinner aldrig få ner något Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 13 December, 2005 Report Share Skriven 13 December, 2005 Finns lite om The Office i den här tråden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirou Skriven 18 December, 2005 Report Share Skriven 18 December, 2005 Finns lite om The Office i den här tråden. Humorn i the Office är ju ganska speciell... det är omöjligt att säga om någon kommer att uppskatta det eller inte. Jag tycker det är en bra serie på det stora hela, men det höll inte hela vägen ut anser jag. Julspecialen blev för mycket, där hade de redan nött upp alla idéer. En bra idé kanske skulle ha varit att göra säsong 1 lite längre och nöja sig med den enda säsongen. Sen tycker jag också att det var lite för mycket snuskreferenser. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Bateman Skriven 19 Januari, 2006 Report Share Skriven 19 Januari, 2006 Av det jag har sett av "The Office" så kan jag definitivt rekommendera det. Han är helt slut den där chefen. Däremot så ser jag inte så mycket likheter med "Office space" som för övrigt var en riktigt skön film. Men jag gillar båda. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.