Arcer Skriven 27 April, 2006 Report Share Skriven 27 April, 2006 Startar en tråd där vi kan posta olika bilder vi gjort och som är filmrelaterade. Har du målat av en frame från din favoritfilm, tagit ett foto på en skådis du gjort i lera, pillat lite i datorn och fått fram nått snyggt eller bara en bild från "rita din favoritscen i paint" som du är väldigt nöjd med, posta allt här! Här kommer några jag själv gjort: Edit: Fixat bildstorlekarna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 27 April, 2006 Report Share Skriven 27 April, 2006 Oj då. Känner inte riktigt att jag platsar här efter Arcer konstverk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 27 April, 2006 Report Share Skriven 27 April, 2006 Kul idé. Tänk dock på att bredden på bilderna inte ska vara för stora, för då ser det konstigt ut. Bredden rekommenderar jag ska vara max 500 pixlar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcer Skriven 28 April, 2006 Author Report Share Skriven 28 April, 2006 Donnie Darko: Klart du ska posta dina bilder. Tråden måste växa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 28 April, 2006 Report Share Skriven 28 April, 2006 Donnie Darko: Klart du ska posta dina bilder. Tråden måste växa. Om sanningen ska fram så målar jag aldrig, eller ja inga seriösa verk dirket. För när jag tänker efter målade jag faktiskt av min lärare idag på svarta tavlan. Glömde dock ta kort på honom och han har inte särkilt mycket med film att göra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 29 April, 2006 Report Share Skriven 29 April, 2006 Sean Connery och Marlon Brando Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.