Batuss Skriven 21 Januari, 2003 Report Share Skriven 21 Januari, 2003 Jag skulle verkligen uppskatta om ni som sett sagan om ringen kunde skriva en kort recension på filmen/filmerna samt sätta ett betyg från 1-5... Tack....ps.har du läst böckerna jämför gärna skillnader... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 21 Januari, 2003 Report Share Skriven 21 Januari, 2003 Jag har skrivit en del på följande adress: såg just filmen... sida 9 Funkar inte länken så gå till diskussionen "såg just filmen...", sida 9. Dewil Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalimac Skriven 21 Januari, 2003 Report Share Skriven 21 Januari, 2003 Jag har också skrivit en del på "såg just filmen"-tråden. Det blir rätt många jämförelser mellan filmen och boken också.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 22 Januari, 2003 Moderator Report Share Skriven 22 Januari, 2003 Min recension finns på samma ställe som Dewils fast på sida 8 *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 22 Januari, 2003 Report Share Skriven 22 Januari, 2003 filmlover_424, om du startar en ny tråd av denna typ, bidrag gärna själv också med något till tråden... Jag stänger det här ämnet nu eftersom det redan finns andra trådar med samma ämne, se länkar ovan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg