Jump to content

Bästa komediscenen

Achtung

18 members have voted

1. 1. Bästa komediscenen

• Diarré-scenen i dum och dummare
      4
    • Svarta Riddaren I MP and the holy grail
      1
    • Häxbrännings-scenen i MP and the holy grail
      3
    • Stenings-scenen i Life of brian
      0
    • Forest Gump möter Presidenten i Forest Gump
      0
    • När han dödar hunden i En fisk som heter Wanda
      2
    • När de dödar den osynliga krigaren i The Three Amigos
      0
    • Schizofrena gisslandramat i det våras för sheriffen
      0
    • "I'm surrounded by arseholes"-scenen i det våras för rymden
      1
    • annat
      7

Rekommenderade inlägg

jag lovar att jag blir tokig om jag inte får se the holy grail snart...okej, nu är det bestämt, imorgon blir det en runda förbi videoaffären, struntar i att jag egentligen inte har tid att kolla på film. måste, måste...

• 2 weeks later...
  • Svar 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jag lovar att jag blir tokig om jag inte får se the holy grail snart...okej, nu är det bestämt, imorgon blir det en runda förbi videoaffären, struntar i att jag egentligen inte har tid att kolla på film. måste, måste...

Nå? Har du sett den än? Vad tyckte du?

Måste vara underbart att se den för första gången.

Jag kommer ihåg första gången jag såg den. Jag var hos en kompis och vi hade inget annat att göra så vi letade upp nåt videoband att se på. Gissa att jag blev positivt överaskad redan vid inlednings texterna trots att jag aldrig hade hört talas om den innan. Och mitt i så zap! This is the days of our lives zap! no mister bond, i expect you to die zap! myrornas krig.

Nåt mer frustrerande finns inte.

NEEEJ!!! har varit hos två videouthyrare, ingen som har den, så jag har satt igång en jakt efter holy grail på köp-vhs. hur stora är chanserna?

fast jag har sett den innan, flera år sedan, det gör liksom saken ännu värre. jag vet ju hur bra den är.

Kolla på DVDon.com, de har den i alla fall på dvd. Det kan vara lite svårt att få tag på den med tanke på att den är så gammal. Nu när alla filmer börjar komma på dvd finns det ju egentligen inga gamla filmer så jag antar att det är därför dvdutbudet kan tyckas vara större än vhs.

Förresten, antagligen värsta offtopicen man kan tänka sig men jag orkar inte skriva ett inlägg till (varsågod Peo, slå mig bara!), men var det nån som såg sista avsnittet av 24? Vad tyckte ni? PM:a gärna eller så tar vi diskussionen i TV-forumet.

NEEEJ!!! har varit hos två videouthyrare, ingen som har den, så jag har satt igång en jakt efter holy grail på köp-vhs. hur stora är chanserna?

fast jag har sett den innan, flera år sedan, det gör liksom saken ännu värre. jag vet ju hur bra den är.

JAg menar har du dvd-spelare, så tycker jag att du ska köpa den på discshop.se, den är ganska billig

Men min favoritscen måste vara i "Rat Race", där en familj tagit Hitlers bil från ett nazimuseum (i tron om att det var ett Barbie-museum), och sedan kraschar in på ett ställe där det hålls en minnesceremoni för Andra Världkrigs-veteraner (scenen måste ses! )

JA! Den är ju skit kul. Hela den filmen är ju skit rolig. När till exempel han som vinner ska öppna skåpet så somnar han och när kossan fastnar i luftballongen. Den är skit rolig! :cool2:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...