malle Skriven 22 Februari, 2003 Report Share Skriven 22 Februari, 2003 hej! är det någon här som har lotr extra material på vhs/dvd? Isåfall... är det bra eller inte? Skulle väldigt gjärna vilja veta..så jag vet om jag ska köpa den eller inte... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 22 Februari, 2003 Report Share Skriven 22 Februari, 2003 hej! är det någon här som har lotr extra material på vhs/dvd?Isåfall... är det bra eller inte? Skulle väldigt gjärna vilja veta..så jag vet om jag ska köpa den eller inte... Ja det är bra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 23 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 23 Februari, 2003 Vad finns på dvd:n då? Det står inte så mycket på fodralet... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 23 Februari, 2003 Report Share Skriven 23 Februari, 2003 Vad finns på dvd:n då? Det står inte så mycket på fodralet... 30 minuters utökad speltid med nya eller utökade scener fullt inarbetade i filmen 3 extra ljudspår med kommentarer 2 dvd med dokumentärer om tolkien och skapandet av filmerna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 23 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 23 Februari, 2003 okej..e de samma på vhs och dvd eller? kanske inte du vet men... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 23 Februari, 2003 Report Share Skriven 23 Februari, 2003 okej..e de samma på vhs och dvd eller? kanske inte du vet men... Jag vet inte men som jag har förstått det så är det bara den förlängda filmen på vhs. Men du kan ju fråga i en videobutik. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 23 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 23 Februari, 2003 okej..e de samma på vhs och dvd eller? kanske inte du vet men... Jag vet inte men som jag har förstått det så är det bara den förlängda filmen på vhs. Men du kan ju fråga i en videobutik. jo, det kan jag ju göra... tack för hjälpen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 23 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 23 Februari, 2003 Jag hyrde extended VHSn för ett tag sen. På den fanns förutom den förlängda filmen även en dokumentär, A day in the life of a hobbit, där Elijah & Co berättade hur det var att sätta på sig fötterna varje morgon, etc . Alltså inte lika mycket som på DVDn, verkar det som... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 24 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Jag hyrde extended VHSn för ett tag sen. På den fanns förutom den förlängda filmen även en dokumentär, A day in the life of a hobbit, där Elijah & Co berättade hur det var att sätta på sig fötterna varje morgon, etc . Alltså inte lika mycket som på DVDn, verkar det som... ja, okej...men det kanske är bättre och hyra en den istället för å köpa den... den där dokumentären som var på vhs, har den visats i tv förut eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
comwell Skriven 1 April, 2003 Report Share Skriven 1 April, 2003 Jag har Sagan om Ringen - Härskarringen (Extended 4 Disc Version) I helt ny obruten förpackning. Pris 250 kr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legawien Skriven 5 April, 2003 Report Share Skriven 5 April, 2003 hej hej! E det nån som vet när sagan om dom två tornen kommer ut påVHS/DVD?? uppskattar verkligen svar..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 5 April, 2003 Report Share Skriven 5 April, 2003 Det finns ännu inget säkert releasedatum men du kan bevaka släppningen utav utgåvan på: http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_film.p...lang=&id=36519& hoppas att det hjälpte lite iaf:D //filmis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovvan Skriven 16 April, 2003 Report Share Skriven 16 April, 2003 Har sett lite av extra sakerna på DVDn Det kommer med ett alternativ Elronds rådslag....fast det är lite.......tja....knäppt om säger så... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.