fylkemordor Skriven 13 Mars, 2003 Report Share Skriven 13 Mars, 2003 Här kan ni skriva om allt som angår The Lord of the Rings Trading Card Game. För er som inte vet vad det är så kan jag seja att det är en annan sorts kortspel. För alla som är intresserade så kan jag seja att den nya delen till The Lord of the Rings Trading Card Game kom ut i onsdags. Den heter "Battle of Helm's Deep" och är den andra av tre delar som baserar sig på filmen "The Two Towers". Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 14 Mars, 2003 Report Share Skriven 14 Mars, 2003 kan väl också benämnas som det största försäljningstricket sen hockeybilderna? min kompis pojkvän har lagt ut flera tusen spänn på det där (jävla) spelet. dessutom är det bajsigt svårt att lära sig och tar flera timmar att spela. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fylkemordor Skriven 15 Mars, 2003 Author Report Share Skriven 15 Mars, 2003 Själv köpte jag två paket med 63 kort vardera och jag tyckte att det räckte, jag tänker inte köpa mera kort fast spelet var ju kul.!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicker Skriven 2 April, 2003 Report Share Skriven 2 April, 2003 Fatta hur kul detta spel är.......vem tänker sälja Aragorns pilbåge till mig? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.