Jump to content

28 Dagar senare

Downup

Rekommenderade inlägg

Vad tyckte du om 28 dagar senare?.

Jag måste säga att jag tyckte det var en bra film.

Sen när man sett filmen så kunde man ju kolla hur det skulle se om inte det fanns några soldater med i filmen.

.................

Jag vet inte om andra slutet skulle vara bättre vad tycker du?

Sen tycker jag filmen slutate ganska dåligt..

Men jag ger den :up::up: 4st av 5

Hmm... sätter betyget 2 av 5. :down:

Inledningen är bra med såväl intressanta betänkligheter som vackra sekvenser över "ensamheten". Dock byter filmen skepnad alldeles för snabbt - från en relativt intelligent skildring över ensamhet till en orgie i blod och slafsande som för tankarna till From dusk till dawn. Måste också tillägga att jag utifrån ett blod-slafs-döda människor-perspektiv föredrar From dusk till dawn framför 28 dagar senare.

Synd - då filmen hade kunnat bli som mycket som den inte blev! :(

Hmm... sätter betyget 2 av 5. 

Inledningen är bra med såväl intressanta betänkligheter som vackra sekvenser över "ensamheten". Dock byter filmen skepnad alldeles för snabbt - från en relativt intelligent skildring över ensamhet till en orgie i blod och slafsande som för tankarna till From dusk till dawn. Måste också tillägga att jag utifrån ett blod-slafs-döda människor-perspektiv föredrar From dusk till dawn framför 28 dagar senare.

Synd - då filmen hade kunnat bli som mycket som den inte blev! 

Ve och fasa, From dusk til dawn är enligt mig en av de sämsta filmer jag sett. Den flippar ur totalt och precis som Czechflash säger, det gör inte 28 dagar senare, där det inte blir särskilt mycket slakt i slutet, inte jätte många människor dör i jämförelse med andra filmer i genren. Jag tycker verkligen den skildrar människans ensamhet och dumhet. Människor passar inte i grupp helt enkelt vi är för destruktiva :(

Ni som såg den på dvd. Måste la ha valt att se det andra slutet med va?

Okey det är bara tecknade bilder när dom beskriver hur dom hade tänkt sig.

Tror nog att det var väldigt svårt att komma på ett slut på denna filmen.. ändå så fattar jag inte slutet av filmen..

Var det bara London som fick viruset?

en halvtimme mera film skulle inte sitta fel.. :ph34r:

• Filmstar
Var det bara London som fick viruset?

en halvtimme mera film skulle inte sitta fel.. :ph34r:

Nej, hela England fick viruset, men mer förstod jag inte. De nämne Paris och new York, men jag tror inte att de blev smittade.

Uu, en halvtimme till skulle inte ha varit bra för min dle. Det räckte med ca 2 timmar, eller vad det nu var.

Jag såg den på DVD, men jag orkade inte se det alternativa slutet.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...