Valandil Skriven 19 December, 2003 Report Share Skriven 19 December, 2003 0 Okej Dewil, jag visste att nån lodis skulle sittta vid datorn 00:00 mellan den 16:de och den 17:de när alla vettiga människor (och eventuella alver) är på bio. Men att det skulle bli du är till min besvikelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 19 December, 2003 Report Share Skriven 19 December, 2003 0 Okej Dewil, jag visste att nån lodis skulle sittta vid datorn 00:00 mellan den 16:de och den 17:de när alla vettiga människor (och eventuella alver) är på bio. Men att det skulle bli du är till min besvikelse. Jag har vettigare saker för mig än att hänga på lås för att få en hett eftertraktad biljett till en föreställning av en film som är precis lika bra en eller två veckor senare när man inte behöver anstränga sig så hemskt för att få tag på biljetter... Dewil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 19 December, 2003 Report Share Skriven 19 December, 2003 kallar du att sitta vid datorn 12 på natten en onsdagkväll för "vettigare saker"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 19 December, 2003 Report Share Skriven 19 December, 2003 kallar du att sitta vid datorn 12 på natten en onsdagkväll för "vettigare saker"? Nej, men då var det ju så dags att skaffa biljetter. Dewil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 19 December, 2003 Report Share Skriven 19 December, 2003 Okej jag ger upp. Whatever... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibbo Skriven 19 December, 2003 Report Share Skriven 19 December, 2003 hörre du... du kanske kan berätta för mig när exakt filmen började då... inte ens du kanske har rätt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 20 December, 2003 Report Share Skriven 20 December, 2003 Vem menar du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 20 December, 2003 Report Share Skriven 20 December, 2003 Det känns som att den här tråden är ganska meningslös vid det här laget. Om någon har något väsentligt att tillägga (tex en ny sammanräkning) så gör det snabbt för tråden kommer stängas inom kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 21 December, 2003 Report Share Skriven 21 December, 2003 DUMMER!!! Vi måste ju ha en slutställning!! (bara det att jag är för lam för att räkna ihop allt..) Men jag tror jag vet vem som vann.. (hrm eohrm EOWYNhrm).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 21 December, 2003 Report Share Skriven 21 December, 2003 DUMMER!!! Vi måste ju ha en slutställning!! (bara det att jag är för lam för att räkna ihop allt..) Men jag tror jag vet vem som vann.. (hrm eohrm EOWYNhrm).. Som jag sa när jag var tonåring: INTRESSET BARA FLÖDAR... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerudo Skriven 21 December, 2003 Report Share Skriven 21 December, 2003 (ändrad) Kände bara att jag var tvungen att vara med på den där listan , så här kommer den: 1. Eowyn, 48 (40) 2. Dewil, 30 (20) 3. Jojje, 15 (13) 4. Zoodiack, 13 (13) 5. Greenleaf, 12 (12) 6. Achtung, 9 (7) 7. Lestat (The Matrix), 8 (6) 8. Peo, 5 (5) 9. SIR Jonte, 3 (2) 10. Anna, Caroreiron, Kajsa, Jonas, 2 (2) 11. Hrafn, Gerudo 1 (0) 11. Topsy, Jibbo, 1 (1) (förra listan i parentes) Edit: Slänger in de sista timmarna också, så får jag vara i toppen av en lista också : Achtung 6 Gerudo 3 Dewil 2 Lovvan 1 Jojje 1 Stonewald 1 Peo 1 éowyn 1 Manetheren 1 Ändrad 21 December, 2003 av Gerudo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 23 December, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 23 December, 2003 Grattis till vinsten Eowyn! Du vinner ..öh... äran! Hm, en femte plats till mig. Inte bra, inte bra... Nu får Peo gärna stänga den här tråden eftersom den är nu helt meningslös. Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 23 December, 2003 Report Share Skriven 23 December, 2003 Grattis till vinsten Eowyn! Du vinner ..öh... äran! tack! mycket stolt över att ha vunnit... äran räcker bra. många sena midnattstimmar och många gånger sur syrra... men väldigt kul. och visst viktigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg