Jump to content

Bästa 30 min komedi


Puffie

Vilken tycker du är roligast??  

36 members have voted

  1. 1. Vilken tycker du är roligast??

    • Spin City
      2
    • Fresh Prince i Bel Air
      2
    • Vänner
      14
    • Fraiser
      1
    • Huset Fullt
      1
    • Tummen mitt i Handen
      1
    • Ska du säga
      0
    • Alla Älskar Raymond
      2
    • Annan
      13


Rekommenderade inlägg

  • Svar 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vänner är klart bäst så jag röstade på det.Spin City är också bäst(2:a) , antagligen inte många som sett Kungen Av Queens, i alla fall väldigt kul, går 16.45 vardagar på tv 4...Såklart That 70's Show är också värd sina kriterier, varför var den inte med på listan !!!

Dumass !! Reds favorit ord hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Simpsons, absolut tycker jag, men ifall jag bara fick välja mellan dom som står hade jag nog valt Spin City....

Jag tycker att vänner är ganska tråkigt, det känns som att det handlar om samma sak hela tiden. Nån som gör slut och sen hittar nån ny och bla bla bla... påminner lite om en såpopera....

Link to comment
Share on other sites

Off Centre som kanal5 börjat köra, tycker jag är riktigt rolig. Det är väl ingen humor på hög nivå, men det är mycket sex-humor som jag tycker är kul...

 

Amerikansk komediserie. Den tjusige sofistikerade Euan från England och den neurotiske amerikanen Mike delar lägenhet i New York.

 

De är moderna kvinnokarlar som ägnar mycket tid åt att att försöka ragga upp vackra kvinnor. Men deras skilda personligheter gör att vare sig samboendet eller raggandet fungerar helt friktionsfritt.

 

I rollerna: Sean Maguire, Eddie Kaye Thomas

Link to comment
Share on other sites

Tycker ju Vänner är bäst!

Spin City är bra!

Fresh Prince e kul!

 

Och för att lyfta fram någon som ingen annan talar om så säger jag att Dharma och Greg e bra de också!

 

Sen har vi ju förstås "de tre" : Simspons, Futurama och South Park! ... men dom spelar i en egen division!

Link to comment
Share on other sites

Jag kollade mycket på bl a Friends och Spin City när dom började sända dessa serier, och jag tycker att Spin City led av en stor förlust när dom förlorade Michael J. Fox som var helt strålande. Men annars så tycker jag faktiskt att man skulle kunna påstå att dessa serier är lite väl lättsamma. Dom har inte alls denna smarta humor som:

 

Seinfeld

 

Everybody Loves Raymond

 

Sex and the City

 

Och jag vill gärna påstå att Frasier också är lite av en mycket vassare humor...

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...