North Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Jag kan prata Svenska( ) Engelska och lite franska! Ni?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Jag pratar svenska and i speak English et Je parle francais assez bien und ich spreche Deutsches Hablo español e parlo italiano fluente, come il mio greenleaf dell'amico Sim, fala portoguese demasiado och lite transylvanska också Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 5 December, 2003 Author Report Share Skriven 5 December, 2003 förstår inte hälften av det där! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Kan inte mycket franska eller tyska även om jag gärna skulle kunna tala flytande tyska. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Skolfranska( ), Grekiska, Svenska, och engelska! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Kan prata svenska, engelska och lite spanska, läser det just nu (går i åttan). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Pratar svenska, engelska und ein Bisschen Deutsch! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dewil Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Ooo, denna obligatoriska tredjespråksundervisning, vars enda resultat var att jag efter sex års studier hjälpligt kan förstå en enkel tidningsartikel på tyska eller spanska. Jag ger inte mycket för högstadiets nybörjarspråksundervisning i jämförelse med mellanstadiets. Dewil Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Läste tre år franska och tre år tyska men inte kan jag mycket av de språken för det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 5 December, 2003 Report Share Skriven 5 December, 2003 Läste tre år franska och tre år tyska men inte kan jag mycket av de språken för det. HAHA! Achtung är en tysk-wannabe! För övrigt stod Babelfish för mina fina översättningar. Jag talar bara Svenska, Engelska och lite franska. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 6 December, 2003 Report Share Skriven 6 December, 2003 Talar ju Engelska och lite Tyska (har gått kursen i 7 år typ, men jag är inte precis bra). Talar också hjälplig svenska Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 6 December, 2003 Report Share Skriven 6 December, 2003 Talar ju Engelska och lite Tyska (har gått kursen i 7 år typ, men jag är inte precis bra). Talar också hjälplig svenska Svenska? Det var som tusan... Jag trodde du bodde i småland. Lär man sig svenska där numera? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrafn Skriven 6 December, 2003 Report Share Skriven 6 December, 2003 Japp, Isländska, Svenska och Engelska. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 6 December, 2003 Report Share Skriven 6 December, 2003 Talar ju Engelska och lite Tyska (har gått kursen i 7 år typ, men jag är inte precis bra). Talar också hjälplig svenska Svenska? Det var som tusan... Jag trodde du bodde i småland. Lär man sig svenska där numera? Som sagt så talar jag bara svenska hjälpligt, alla de 2200 inlägg (eller vad det är jag gjort) är endast dikterade på holländska och inskrivna av en före-detta rektor på en skola i upplandsväsby Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 7 December, 2003 Report Share Skriven 7 December, 2003 Eftersom jag inte har så mycket att rabbla upp här, så kan jag i alla fall säga att jag allra helst skulle vilja kunna Hebreiska och Spanska. Mmm, vackra språk. Men annars så blir det mest Stockholmska och en del ingleiska... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.