Fat Hobbit Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 Vilket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 Det här var svårt. Antingen Fylke, Vattnadal, Isengård (Om det inte bor en Saruman där), eller Lothlorien. Nä jag kan inte bestämma mig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 Vid Evendimsjöns stränder eller de Grå hamnarna... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 hemma. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 Men det var en jäkla attityd på dig idag Lestat... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 29 Januari, 2004 Report Share Skriven 29 Januari, 2004 Vid sidan av vattnadal inte precis där. Springa upp i dimmiga bergen som tolkien beskriver som gigantiska (iaf genom en hobbits ögon)! Grå hamnarna vore inte helt fel de heller! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 30 Januari, 2004 Filmstar Report Share Skriven 30 Januari, 2004 Jag röstade på Fylke. ÅH så härligt att se Fylke i den första filmen. Det skulle vara sagolikt att bo där. Allt är grönt, alla känner alla, inga bråk, inga datorer som tar upp tiden! Underbart landskap. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valandil Skriven 30 Januari, 2004 Report Share Skriven 30 Januari, 2004 Respekt Greenie... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psylocke Skriven 31 Januari, 2004 Report Share Skriven 31 Januari, 2004 Gondolin. Om man nu får rösta på det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 1 Februari, 2004 Report Share Skriven 1 Februari, 2004 Fat Hobbit, hur många är du uppe i nu? 6? Nej men jag vill bo överallt Helst i min säng ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 3 Februari, 2004 Report Share Skriven 3 Februari, 2004 Valde Mörkmården... Där finns alver o människor att umgås med, och där finns tillräckligt mycket fiender så att man inte får tråkigt.... "To kill 'em, u gotta bash hard an' not get bashed back" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deagol Skriven 23 Februari, 2004 Report Share Skriven 23 Februari, 2004 lätt Fylke.....allt är grönt och fint.....massor djur och natur....inga bråk och inga fiender. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ireth Skriven 23 Februari, 2004 Report Share Skriven 23 Februari, 2004 Fylke, absolut! Där är allt så fridfullt, alla känner alla, alla lever så bekvämt och trevligt, man behöver inte bekymmra sig för något (förutom ringar), man lever som en fågel, men är hobbit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJn Skriven 1 Mars, 2004 Report Share Skriven 1 Mars, 2004 Lätt Rohan,hellst edoras som bosättning.Och vara en krigare såklart Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 1 Mars, 2004 Report Share Skriven 1 Mars, 2004 Jag saknar Fat Hobbits röstningar, han höll SOR tråden uppe ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.