Lestat Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 efter att ha suttit hela dagen och tjatrar med folk på SVT så är man rätt glad att äntligen kunna använda fingrarna till att skriva kan jag säga..dessutom måste väl du få din dagliga dos av meningar som du kan fantisera om på kvällen. SPOILER schhh, det är bäst jag skriver något ontopic så man inte blir röd om örat snart...schhh SPOILER END E de ngn som vet liksom när näst den där mässa e, eller kanske ska vara är liksom eller va??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 SPOILERschhh, det är bäst jag skriver något ontopic så man inte blir röd om örat snart...schhh SPOILER END E de ngn som vet liksom när näst den där mässa e, eller kanske ska vara är liksom eller va??? öööraaat???!!!!! WTF! singularis som i va.. .. uhhh. nu är du där och petar i reklamannonser igen Jag tror att nästa är i stockholm? . . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 Jag tror att nästa är i stockholm? . . Mmm, tack snälla du. Du vet inte när? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 kolla så kul man kan ha. vem är pinhead.. kidsen nuförtiden alltså. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 kolla så kul man kan ha. Kunde du inte ha varnat om den där skrämmande bilden som var i slutet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 girls can be nerds to.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 15 Mars, 2004 Report Share Skriven 15 Mars, 2004 (ändrad) fler nördbilder.. Englunds signatur är pimp dock jag tycker det är roligast när folk orkar och vågar klä ut sig.. dock näst intill inga som gjorde det när jag var på min mässa. såhär kan det se ut när man försöker iallafall.. piimpin Ändrad 15 Mars, 2004 av Tofu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 16 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 16 Mars, 2004 Den som var förut i stockholm var rätt så dött.Visst de sålde filmrekvisita och sånt kul men det fanns 5-6 olika stånd som sålde precis samma saker. Och så var det skitlitet man gick runt på 5 minuter. Tråkigt då det kostar rätt schysst att komma in. Nu i Gbg var det också er rätt liten lokal, men det tog en stund att ta sig igenom allt, pga folkmassan Vi pratade med någon kille som jobbade där, och han sade att om det kommer bli Sci-Fi mässa någon mer gång i Gbg, så lär det bli i den dtörre mäss- lokalen. Tur det. Om den kommer att vara i sthml nästa år så kommer jag dit Det var en upplevelse för livet kan man säga. Precis som julafton var när man var mindre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 16 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 16 Mars, 2004 Vill ni se? Titta här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
North Skriven 1 Maj, 2004 Author Report Share Skriven 1 Maj, 2004 Nu har jag fått bilden på mig och honom med Hmm, den är lite väl stor men o.O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 1 Maj, 2004 Report Share Skriven 1 Maj, 2004 Nu har jag fått bilden på mig och honom med Hmm, den är lite väl stor men o.O Och dessutom syns den inte..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northie Skriven 14 Maj, 2004 Report Share Skriven 14 Maj, 2004 Nu har jag iaf bilden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 Maj, 2004 Moderator Report Share Skriven 17 Maj, 2004 Fan, North.. ie.. (vore det inte enklare att be Peo ändra ditt namn till Northie??), det är respect att vara på samma bild som John Rhys-Davies! Känner mig faktiskt lite avundsjuk! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northie Skriven 18 Maj, 2004 Report Share Skriven 18 Maj, 2004 Fan, North.. ie.. (vore det inte enklare att be Peo ändra ditt namn till Northie??), det är respect att vara på samma bild som John Rhys-Davies! Känner mig faktiskt lite avundsjuk! Haha, det där med den andra användaren har vi klarat upp nu. Det blev lite problem med denna användaren, så jag blev tvungen att göra en ny för att kontakta Peo Du bör vara avundsjuk! Mwohhahaha! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.