Peo Skriven 25 Februari, 2005 Report Share Skriven 25 Februari, 2005 Korrekt, din tur. (puttemans bekräftelse föll bort.) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 25 Februari, 2005 Report Share Skriven 25 Februari, 2005 Kan ju inte bara skita i min!!!! den borde ju få några dagar till och kanske några ledtrådar om ingen kan. Ingen hade ens börjat gissa! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 25 Februari, 2005 Report Share Skriven 25 Februari, 2005 Ett dygn gäller, ingen kunde svara inom den tiden så... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 25 Februari, 2005 Report Share Skriven 25 Februari, 2005 Ett dygn gäller, ingen kunde svara inom den tiden så... Okej regler som regler men jag skulle vilja haft tre dygn, tror inte ens någon såg frågan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
putteman92 Skriven 25 Februari, 2005 Report Share Skriven 25 Februari, 2005 jo ralle jag såg den men kunde den inte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bandynajjs Skriven 25 Februari, 2005 Report Share Skriven 25 Februari, 2005 jasså ? det var ju synd ..ska nån göra nån ny lek ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
IEatFish Skriven 26 Februari, 2005 Report Share Skriven 26 Februari, 2005 - Fuck me fuck you - korv, piano och målande - smörgåsfabrik Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 26 Februari, 2005 Report Share Skriven 26 Februari, 2005 Kan det vara Kopps??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 26 Februari, 2005 Report Share Skriven 26 Februari, 2005 Skitfilmen Freddy got Fingered Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 26 Februari, 2005 Report Share Skriven 26 Februari, 2005 Det stämmer nog, men var kommer korven och pianot in? Äsch det var inget... Kom på det själv... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 26 Februari, 2005 Report Share Skriven 26 Februari, 2005 Skitfilmen Freddy got Fingered skitfilm är det ju inte första gången man såg den var den fruktansvärt rolig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
IEatFish Skriven 27 Februari, 2005 Report Share Skriven 27 Februari, 2005 Skitfilmen Freddy got Fingered <{POST_SNAPBACK}> Helt rätt! Nej något mästerverk är det knappst men jag låg ändå dubbelvikt skrattandes på golvet när jag såg den första gången:] Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 27 Februari, 2005 Report Share Skriven 27 Februari, 2005 Han som har huvudrollen, som jag händelsevis inte kommer ihåg vad han heter just nu är ju så sjuk i huvudet! Jag blir äcklad! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 27 Februari, 2005 Report Share Skriven 27 Februari, 2005 Börjar på en ny!! * Fiol * Napoleon * Jack hyfsat lätt skulle jag tro!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 27 Februari, 2005 Report Share Skriven 27 Februari, 2005 Välkommen till forumet, Donnie Darko! Måste dock fundera på frågan! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.