NoName Skriven 11 September, 2008 Report Share Skriven 11 September, 2008 Wer gewinnt das Rennen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 11 September, 2008 Report Share Skriven 11 September, 2008 Wer gewinnt das Rennen? Min tyska säger att det är någonting med den som springer vinner eller den som vinner springer är vad jag får det till. Men någon sådan film vet jag inte om det finns Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novocaine Skriven 21 September, 2008 Report Share Skriven 21 September, 2008 Cool Runnings? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 28 Oktober, 2008 Report Share Skriven 28 Oktober, 2008 Wer gewinnt das Rennen? Vet ej, så jag fortsätter tråden med en ny tysk titel. Das ding är kanske enkelt, men en förbannat kul titel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
aallex Skriven 15 Februari, 2009 Report Share Skriven 15 Februari, 2009 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 15 Februari, 2009 Report Share Skriven 15 Februari, 2009 the thing? Ja, Das Ding är The Thing! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
aallex Skriven 15 Februari, 2009 Report Share Skriven 15 Februari, 2009 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgtonline Skriven 17 Februari, 2009 Report Share Skriven 17 Februari, 2009 Då tar vi - - > Jungen weinen nicht ja...hoppar väl in här med första inlägget på Filmsnack.se.....Boys don't cry? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
aallex Skriven 17 Februari, 2009 Report Share Skriven 17 Februari, 2009 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgtonline Skriven 17 Februari, 2009 Report Share Skriven 17 Februari, 2009 trevligt:) jag fortsätter väl med en klassiker, en av de där filmerna man måste se innan man hamnar i träfrack, en film som alla borde se åtminstone TVÅ gånger i livet....the one and only: Der Gigant Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 17 Februari, 2009 Report Share Skriven 17 Februari, 2009 Jätten? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgtonline Skriven 17 Februari, 2009 Report Share Skriven 17 Februari, 2009 Jätten? =) feeel felfelfelfelfel:).....en attans bra gissning....fast Jimmie Dean-rullen heter Giganten på tyska:).... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 18 Februari, 2009 Report Share Skriven 18 Februari, 2009 Jag fuskade (googlade) och fick fram att det är en Chuck Norris action rökare. Vilken det är är fan omöjligt då alla ser lika dana ut på omslagen :-) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgtonline Skriven 18 Februari, 2009 Report Share Skriven 18 Februari, 2009 Jag fuskade (googlade) och fick fram att det är en Chuck Norris action rökare. Vilken det är är fan omöjligt då alla ser lika dana ut på omslagen :-) Hahaha^^ så rätt, så rätt...An Eye For An Eye heter filmen:) "...nunchucks used to be called nunbobs....noone ever knew what happened to Bob...." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 18 Februari, 2009 Report Share Skriven 18 Februari, 2009 the thing? Ja, Das Ding är The Thing! Lite naivt undrar jag varför filmen inte kunnat heta "Saken" i Sverige. Inte för jag någonsin sett eller tänkt se filmen. men ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.