Off The Ground 0 Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 Scarface. Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Greenleaf 0 Posted December 31, 2004 Filmstar Report Share Posted December 31, 2004 Scarface är rätt. Klockren femma i mitt register. Din tur, Offan Quote Link to post Share on other sites
Off The Ground 0 Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Okej, då ska vi se... Det här kanske blir för lätt, jag vet inte. Bakgrunden är natt och man ser toppen av några träd. Man ser en stor måne. I mitten möts två av huvudpersonernas fingrar. Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Greenleaf 0 Posted January 1, 2005 Filmstar Report Share Posted January 1, 2005 Okej, då ska vi se... Det här kanske blir för lätt, jag vet inte. Bakgrunden är natt och man ser toppen av några träd. Man ser en stor måne. I mitten möts två av huvudpersonernas fingrar. <{POST_SNAPBACK}> Nostalgi! E.T! Minns att jag grät varje gång jag såg den när jag var ung. Quote Link to post Share on other sites
Off The Ground 0 Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Okej, då ska vi se... Det här kanske blir för lätt, jag vet inte. Bakgrunden är natt och man ser toppen av några träd. Man ser en stor måne. I mitten möts två av huvudpersonernas fingrar. <{POST_SNAPBACK}> Nostalgi! E.T! Minns att jag grät varje gång jag såg den när jag var ung. <{POST_SNAPBACK}> Japp. Tyvärr måste jag säga att jag tycker den är överskattad. T.ex. Lejonkungen berörde mig mycket mer när jag såg den. Fast då var jag å andra sidan yngre än när jag såg E.T. Quote Link to post Share on other sites
rocky_get_heavy 0 Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 (edited) inget.....fel ställe Edited January 1, 2005 by rocky_get_heavy Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Greenleaf 0 Posted January 1, 2005 Filmstar Report Share Posted January 1, 2005 Nästa: Man ser en kvinna med svart hår och kort lugg, ligga ner på något. Hennes ben lutar upp och är i kors och ansiktet tittar mot kameran. I hennes högra hand håller hon en cigarett och andra handen är lutadeöver en tidning. Quote Link to post Share on other sites
Hawa!i 0 Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 (edited) secretary?.. oj...tänkte lite fel....skit samma Edited January 1, 2005 by Hawa!i Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Greenleaf 0 Posted January 1, 2005 Filmstar Report Share Posted January 1, 2005 Nope. Quote Link to post Share on other sites
Off The Ground 0 Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 Är det inte Pulp Fiction? Quote Link to post Share on other sites
Pumbaa 0 Posted January 2, 2005 Author Report Share Posted January 2, 2005 Fasen OTG, du stal svaret ur min mun! =) Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Greenleaf 0 Posted January 2, 2005 Filmstar Report Share Posted January 2, 2005 Är det inte Pulp Fiction? <{POST_SNAPBACK}> Japp, det är det korrekta svaret. Din tur, OTG. Quote Link to post Share on other sites
Off The Ground 0 Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 Okej. De fyra huvudkaraktärerna syns på omslaget. I bakgrunden syns ett flytetyg Quote Link to post Share on other sites
Hawa!i 0 Posted January 5, 2005 Report Share Posted January 5, 2005 den va visst för svår..kör på nästa De två huvudrollskaraktärernas ansikten syns i närbild. Den äldre av dom är längst fram. Färgerna är bara svart och rött. Quote Link to post Share on other sites
Puffie 0 Posted January 5, 2005 Report Share Posted January 5, 2005 är det blodröd sol kanske Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts