Ralle-San Skriven 31 Januari, 2005 Report Share Skriven 31 Januari, 2005 Det är Heat..... Väntar på Nästa så jag kan få några rätt någongång för jag är så himla seg på svara först! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 31 Januari, 2005 Report Share Skriven 31 Januari, 2005 ja eftersom jag äger Heat dvd:n så vet jag att jag har rätt så jag kör en ny: The greatest sacrifice a man can do for his family… is to sacrifice his life Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Besserwisser Skriven 31 Januari, 2005 Report Share Skriven 31 Januari, 2005 Nu slår jag till med en chansning.. Det måste vara någon maffiafilm och jag har inget minne av det där i Gudfadern 1, inte heller från Scarface så jag chansar på Gudfadern 2 som taget ur luften. Var ett jäkla tag sen jag såg dom här filmerna. Handlar om flera år! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 1 Februari, 2005 Report Share Skriven 1 Februari, 2005 det är inte rätt, och det är inte heller någon maffia film Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 1 Februari, 2005 Report Share Skriven 1 Februari, 2005 verkar som om ni behöver en ledtråd: Marlon Brando är med i filmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Besserwisser Skriven 1 Februari, 2005 Report Share Skriven 1 Februari, 2005 (ändrad) Kan det vara Superman? Känns som att jag chansar rätt så mycket här Men jag kan tänka mig att han säger det där i början av filmen, om det ens är Marlon som säger så.. Ändrad 1 Februari, 2005 av Blue-Saints Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 nej Superman är fel, här kommer en ledtråd till: Huvudpersonen i filmen spelas av den skådespelare som även regiserat filmen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Brave Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 visst är det The Brave Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Min tur: Den enda Lag som fanns var gatans Lag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 inte säker, men det känns som det skulle passa in på Gangs of New York Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 ja rätt, tagen från svenska dvd fodralet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 nästa: In 1978, the US government waged a war against organized crime. One man was left behind the lines. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Donnie Brasco Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 3 Februari, 2005 Report Share Skriven 3 Februari, 2005 javisst Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.