rocky_get_heavy Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 Är jag itne ute och cycklar så tror jag bestämt att de handlar om Snatch Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MessThis Skriven 10 Januari, 2005 Report Share Skriven 10 Januari, 2005 ja visst, helt rätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 11 Januari, 2005 Report Share Skriven 11 Januari, 2005 Ok, här kommer en skum en: "And you thought Earth girls were easy." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 11 Januari, 2005 Report Share Skriven 11 Januari, 2005 vet inte vad det e för en film, men den verkar inte så bra med en sån tagline Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 12 Januari, 2005 Report Share Skriven 12 Januari, 2005 Hahahaha, näe verkligen inte. Jag har inte sett filmen, jag bara kom ihåg den för att jag har aldrig skrattat så mycket som när jag såg den taglinen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 14 Januari, 2005 Report Share Skriven 14 Januari, 2005 kanske ska köra en ny eftersom ingen kan den, eller så ge en ledtråd Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 14 Januari, 2005 Report Share Skriven 14 Januari, 2005 Ok, jag kör en ny. Jag kan säga att filmen var Bad girls from mars Ok, en ny: "Nobody ever grows up quite like they imagined." Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 15 Januari, 2005 Report Share Skriven 15 Januari, 2005 kan tänka mig att det passar in på The Kid Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 15 Januari, 2005 Report Share Skriven 15 Januari, 2005 Det är alldeles riktigt.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 15 Januari, 2005 Report Share Skriven 15 Januari, 2005 (ändrad) snacka om tur, har inte sett The Kid , jaja kör en ny då: Sometimes your life comes into focus one frame at a time. Ändrad 15 Januari, 2005 av Puffie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladybug Skriven 16 Januari, 2005 Report Share Skriven 16 Januari, 2005 Memento kanske? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 16 Januari, 2005 Report Share Skriven 16 Januari, 2005 Chansar vilt på My Little Eye. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 16 Januari, 2005 Report Share Skriven 16 Januari, 2005 (ändrad) båda har fel här kommer en ledtråd eftersom ni inte verkar veta: Jim Carrey spelar huvudrollen, och han gör det bra Ändrad 16 Januari, 2005 av Puffie Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 16 Januari, 2005 Report Share Skriven 16 Januari, 2005 Ja, då måste de ju va the majestic. Tyckte att den filmen var väldigt bra, trots sina förutsägbara händelser. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 16 Januari, 2005 Report Share Skriven 16 Januari, 2005 Eller så är det Eternal Sunshine of the Spotless Mind kanske! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.