Off The Ground Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 (ändrad) 1. Mr. Smith / Hugo Weaving- The Matrix (Goes without saying)2. Scar / Rickard Wolff - Lejonkungen (Yup, diggar Rickard Wolff som röstskådis) 3. Mr. Blonde / Vic Vega / Michael Madsen - Reservoir Dogs (Ond... ond...men så jävla cool) 4. Dark Helmet / Rick Moranis - Spaceballs (Jag skrattade alltid högt när han var i bild) 5. Freddy Kreuger / Robert Englund - Terror On Elm Street (Scenen i 1an när han har långa armar... *ryser*) Håller med om de flesta där ovan. Ändrad 2 Februari, 2005 av Off The Ground Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 5 Februari, 2005 Report Share Skriven 5 Februari, 2005 1.Darth Vader - Star Wars 2.Mr Smith (Hugo Weaving) - The Matrix 3.Witch-king Of Angmar - rotk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wak1zashi Skriven 7 Februari, 2005 Report Share Skriven 7 Februari, 2005 5. Freddy Kreuger / Robert Englund - Terror On Elm Street (Scenen i 1an när han har långa armar... *ryser*) Åh, den scenen är bäst. Men ändå så simpelt gjort. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Darth Vader (tyckte han var söt när jag var liten) Freddy Krueger (i ettan och Freddy vs. blabla) Agent Smith i The Matrix Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 (ändrad) Scar i Lejonkungen slår väl ingen?? Ändrad 5 Mars, 2005 av Ralle-San Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Scar i Lejonkungen slår väll ingen?? <{POST_SNAPBACK}> Mja, han kanske inte är allra bäst, men han är definitivt grymt bra! Passar bra med Rickard Wolff i den svenska dubbningen också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoen Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Freddy Kruger : Nightmare on Elmstreet (Fränare kille finns inte ) Da bad guy i Hard Boiled: (rå, besinningslös och skjuter oskyldiga, behövs det sägas mer?) Darth Vader: Star Wars (inga kommentarer behövs ) Darth Maul: Star Wars (ser både cool och ond ut och är så dessutom) Angmar Häxmästare: Lotr (i den rustningen kan man inte se snäll ut) Evil Ash: Evil Dead 3 (med så fräna kommentarer kommer man inte undan) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candy Skriven 10 Februari, 2005 Report Share Skriven 10 Februari, 2005 Några skurkar jag diggar: Gmork (Den oändliga historien) Styvmodern (Askungen, Disney) Ash (Alien) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 5 Mars, 2005 Report Share Skriven 5 Mars, 2005 såg precis Liftaren och Rutger Hauers karaktär är lätt bland de coolaste ondingar jag sett. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 5 Mars, 2005 Report Share Skriven 5 Mars, 2005 Har alla glömt Tommy DeVito i Goodfellas, om man nu anser han som en filmskurk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 9 Mars, 2005 Report Share Skriven 9 Mars, 2005 Men om vi snackar skurkar är det la inte så svårt och utse de ultimata: Mr.White Mr.Blonde Mr.Pink Mr.Blue Mr.Orange Mr.Brown där har vi dom!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shulle Skriven 21 September, 2005 Report Share Skriven 21 September, 2005 Så rätt Donnie. fast Mr.Orange är ju tyvär ingen skurk eftersom han är en undercover cop. En aning sen med inlägget men vad gör man inte för att få en chans att hacka:P:P Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 22 September, 2005 Report Share Skriven 22 September, 2005 En riktigt läskig filmskurk är ju Kakihara från filmen Ichi the Killer och det kanske jag nämnt innan. Han är en riktigt skum typ och har en väldigt ovanligt intresse som går ut över hans offer....... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 22 September, 2005 Report Share Skriven 22 September, 2005 Tommy De Vito är en av de bästa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwimarmelad Skriven 22 September, 2005 Report Share Skriven 22 September, 2005 Min favorit är Doc Ock i Spider-man 2, men det är nog mest för att jag är märkligt attraherad av honom. Annars är Claude Frollo i Ringaren i Notre Dame mycket elegant och en hemsk förtryckarperson som man får rysningar av. Ändock tror han inte alls själv att han är ond utan bara att "han gör det som är rätt" och det är ju också lite läskigt. Det är liksom inte "Mwahahaha, jag vill ta över världen/Agrabah/Lejonklippan" eller något sådant, utan lite djupare. Me likey! Hades i Herkules är också suverän. Superrolig och ändå skrämmande. Mycket bra röster både på svenska och engelska för övrigt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.