La Diva Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Rear Window ??? MYCKET fin bild där Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 13 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Rear Window ??? MYCKET fin bild där Greenleaf <{POST_SNAPBACK}> Och Rear Window är rätt! Tack La Diva, som sagt så är mina paintskills näst intill fulländade. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 hmmm,ja den här borde vara lätt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 13 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Den där Mary. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Men förstår inte. Sitter här och uppdaterar fönstert hela tiden känns det som, enbart för att hinna svara på nästa bild. Ändå så hinner den där Greenleaf först Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Det är för att han å jag har en hemlig fusk-pakt. Rätt på dej du Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 13 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Jag är inne i min blåa period nu, med lite finare blåa nyanser. Skåda! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Donnie Darko Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 13 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Absolut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 (ändrad) Har inte sett filmen men ska fixa den nästa lön men va det inte en stor kanin i donnie Darko. Vill se denna film! Skit samma Pilsk va före mig. Ändrad 13 Februari, 2005 av Elessar86 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 La Diva.. kan du översätta Elassars inlägg? Jag skyller på att jag var full när jag ritade den här.. Hursomhelst så borde Greenie kunna denna: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 La Diva.. kan du översätta Elassars inlägg? Hahahaha måste vara något fel på mig idag! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Envira Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Groundhog day (Måndag hela veckan) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Så rätt så Envira! Välkommen till forumet! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Envira Skriven 13 Februari, 2005 Report Share Skriven 13 Februari, 2005 Tackar! Har följt med ett på dessa sidor ett tag, och kände att det var dags att joina nu Här kommer mitt bidrag: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.