NewDay Skriven 28 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 28 Februari, 2005 mission to mars e fel. Kom igen people denna borde ni väl ändå ta Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 28 Februari, 2005 Report Share Skriven 28 Februari, 2005 Armageddon?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 28 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 28 Februari, 2005 Nej varken i armagedon eller mission to mars ISCENSÄTTER de ju en rymdexpedition.... ledtrådar: Jag tror att denna film redan har nämnts en hel del senaste veckorna Om jag minns rätt var det meningen att de skulle åka til mars, å eftersom ingen nånsion gjort det så skulle det ha varit första gången, när de inte kunde åka ville inte männen bakom alltihop mista all publicitet.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 28 Februari, 2005 Report Share Skriven 28 Februari, 2005 Appolo 13 tills vidare då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 28 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 28 Februari, 2005 Appolo 13 tills vidare då? <{POST_SNAPBACK}> nope de e fel de me...jag vet att i princip alla här sett filmen för den e väldigt känd å e dessutom typ Greenleaf's typ av film tror jag..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 28 Februari, 2005 Author Report Share Skriven 28 Februari, 2005 Fast nu börjar jag bli rädd att jag har blandat ihop filmen me nån annan=/ Om jag tänker på rätt film är de tre austronauter som flyr i öknen....två av dem dör........en överlever......filmen börjar på c.........två ord i titeln och ett av dem är ett räkneord.......på engelska.......... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 28 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 28 Februari, 2005 Capricorn one? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wak1zashi Skriven 28 Februari, 2005 Report Share Skriven 28 Februari, 2005 (ändrad) Om jag tänker på rätt film är de tre austronauter som flyr i öknen....två av dem dör........en överlever...... <{POST_SNAPBACK}> Hm, kanske en Spoiler-varning skulle sitta? Ändrad 28 Februari, 2005 av Wak1zashi Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 1 Mars, 2005 Report Share Skriven 1 Mars, 2005 Håller med. Trots att du säger att nästan alla har sett den så har då i alla fall inte jag sett den, och då behövs en spoilervarning... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 1 Mars, 2005 Author Report Share Skriven 1 Mars, 2005 Capricorne One är rätt...hm, jag kanske misstog mej. Jag trodde att den var askänd. Men vad är "spoiler-varning" för nått då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 1 Mars, 2005 Report Share Skriven 1 Mars, 2005 När du lägger på samma färg på texten som bakgrunden är så att man bara ser den om man markerar den... SÅ HÄR: SPOILER! KAN DU LÄSA DETTA HAR DU MARKERAT TEXTEN! Testa att markera tomrummet. För att göra såhär går du upp i meny där du kan göra texten fet och lutande och sådär... där ser du att det står "färg". Välj spoiler däri, och när du skrivit det du vill skriva "osynligt" klickar du bara på "stäng alla taggar" bredvid färgkolumnen. Fattar du? MVH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 1 Mars, 2005 Author Report Share Skriven 1 Mars, 2005 mm jag fattar...(tror jag).....men va e de bra för? så att man ska kunna kolla svaret eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 1 Mars, 2005 Report Share Skriven 1 Mars, 2005 Nej, men om du skall beskriva slutet, eller nånting viktigt som händer i filmen, är det bra att kunna göra så för då behöver de som inte sett filmen inte veta vad den slutar med eller vad som händer utan uppleva detta själv när de ser filmen. Tillexempel: Jag älskar Donnie Darko! I slutet (SPOILER!! MARKERA INTET EXTEN OM DU EJ SETT DONNIE DARKO OCH TÄNKER SE DEN!!) när kaninen kör över Donnies flickvän sitter man verkligen och gråter!!SLUT PÅ SPOILER!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NewDay Skriven 1 Mars, 2005 Author Report Share Skriven 1 Mars, 2005 jahaaaa nu fattar jag....ja okej men då "spoiler-varnar" vi denna tråden då så att man måste täcka över saker som avslöjar nåt om filmens hamligheter=) Då borde jag gjort det på capricorne one Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 1 Mars, 2005 Report Share Skriven 1 Mars, 2005 Precis! Men du är ny, så Hövdingarna Peo och Gröna Lävet är nog inte så arga på dig för det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.