Jump to content

Vilken har handlingen.....

NewDay

Rekommenderade inlägg

• Svar 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nej varken i armagedon eller mission to mars ISCENSÄTTER de ju en rymdexpedition....

ledtrådar:

Jag tror att denna film redan har nämnts en hel del senaste veckorna

Om jag minns rätt var det meningen att de skulle åka til mars, å eftersom ingen nånsion gjort det så skulle det ha varit första gången, när de inte kunde åka ville inte männen bakom alltihop mista all publicitet....

Fast nu börjar jag bli rädd att jag har blandat ihop filmen me nån annan=/

Om jag tänker på rätt film är de tre austronauter som flyr i öknen....två av dem dör........en överlever......filmen börjar på c.........två ord i titeln och ett av dem är ett räkneord.......på engelska..........

När du lägger på samma färg på texten som bakgrunden är så att man bara ser den om man markerar den... SÅ HÄR:

SPOILER! KAN DU LÄSA DETTA HAR DU MARKERAT TEXTEN!

Testa att markera tomrummet.

För att göra såhär går du upp i meny där du kan göra texten fet och lutande och sådär... där ser du att det står "färg". Välj spoiler däri, och när du skrivit det du vill skriva "osynligt" klickar du bara på "stäng alla taggar" bredvid färgkolumnen.

Fattar du?

MVH

Nej, men om du skall beskriva slutet, eller nånting viktigt som händer i filmen, är det bra att kunna göra så för då behöver de som inte sett filmen inte veta vad den slutar med eller vad som händer utan uppleva detta själv när de ser filmen.

Tillexempel:

Jag älskar Donnie Darko! I slutet (SPOILER!! MARKERA INTET EXTEN OM DU EJ SETT DONNIE DARKO OCH TÄNKER SE DEN!!) när kaninen kör över Donnies flickvän sitter man verkligen och gråter!!SLUT PÅ SPOILER!!

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...