Harri Skriven 1 Oktober, 2005 Report Share Skriven 1 Oktober, 2005 Sorry puffie! Var inte meningen att förstöra för dig! MVHH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 2 Oktober, 2005 Report Share Skriven 2 Oktober, 2005 Tycker inte tråden flyter på särkilt bra <_>forsan det är din tur att lägga upp en ny! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Jag postar mitt inlägg här då Rakii startade en ny tråd för detta. Hoppas det finns intresse för att fortsätta leken: några kompisar bestämmer sig för att vandra längs en XXXXX för att hitta ett XXXXXX. Det blir en vandring där dom inte bara upptäcker slutmålet (som blir som ett antiklimax för dom) utan även att de är på väg in i vuxenlivet. Som ni ser har jag utelämnat några viktiga ord för att inte avslöja för mycket... är det för svårt fyller jag i ett i taget! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Stand by me? X:en är väl Tågräls och Lik? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Stand by me? X:en är väl Tågräls och Lik? Jaaaa. Fan du vidareutvecklade tävlingen lite där!!! Bättre om vi gissar på titel och utelämnade ord!! Bra gjort Jesper!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Får ta bort lite ord jag med då .Två helt olika personer som inte känner varandra har bråttom till XXXX av olika anledningar. Deras vägar möts på en XXXX och detta leder till att den ena kommer försent. Den andra kommer i tid men märker när han kommer fram att han tappat bort en XXXX som nu den försenade personen har. Detta leder till en katt- och råttalek där inget är förbjudet.. Lite lätt kanske. Men orden ska fram också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Möten, Olycka och Pärm var det väl. Changing Lanes heter filmen iaf. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Det är rätt. Hade tänkt mig Domstolen(Möten blir godkänt), Motorväg(där olyckan sker) och Mapp(mapp-pärm sak samma). Din tur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 22 December, 2005 Report Share Skriven 22 December, 2005 Har tyvärr inte tid att lägga upp en ny idag...Någon annan får gärna lägga upp. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 En kille kommer till en ny stad där han blir lite småmobbad redan de första dagarna sedan tar han en revanch på slutet genom att utöva grym XXXXXX. Jaja... Sveinenkel men men... Vilken film och vilket ord? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Kan ordet vara karate? Och filmen Karate Kid? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Kan ordet vara karate? Och filmen Karate Kid? ojojoj va simpelt det måste varit... Klart det är!! Din tur Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 26 December, 2005 Report Share Skriven 26 December, 2005 Jag kom inte ihåg början av filmen om han kom till en ny stad eller om han bodde där från början, men jag tog det på slutet och eftersom det var lika många x som bokstäver i karate chansade jag på det. Nästa: En kille med ett "speciellt yrke" åker och hälsar på sin kompis i ett annat land. När han kommer dit visar det sig att någon försöker mörda alla som jobbar med det "speciella yrket" och killen måste hjälpa till att hitta mördaren. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 29 December, 2005 Report Share Skriven 29 December, 2005 Okay jag ger lite ledtrådar här också så det borde bli nästan för lätt. Filmen är från 2005, personen är manlig strippa/hora och åker från USA till Amsterdam för att hälsa på sin kompis som är hallick. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 29 December, 2005 Report Share Skriven 29 December, 2005 vet inte helt hundra vad den heter.. Deuce Bigalow European gigolo?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.