Jump to content

Vilken har handlingen.....

NewDay

Rekommenderade inlägg

• Svar 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Jag postar mitt inlägg här då Rakii startade en ny tråd för detta. Hoppas det finns intresse för att fortsätta leken:

några kompisar bestämmer sig för att vandra längs en XXXXX för att hitta ett XXXXXX. Det blir en vandring där dom inte bara upptäcker slutmålet (som blir som ett antiklimax för dom) utan även att de är på väg in i vuxenlivet.

Som ni ser har jag utelämnat några viktiga ord för att inte avslöja för mycket... är det för svårt fyller jag i ett i taget!

Får ta bort lite ord jag med då

.Två helt olika personer som inte känner varandra har bråttom till XXXX av olika anledningar. Deras vägar möts på en XXXX och detta leder till att den ena kommer försent. Den andra kommer i tid men märker när han kommer fram att han tappat bort en XXXX som nu den försenade personen har. Detta leder till en katt- och råttalek där inget är förbjudet..

Lite lätt kanske. Men orden ska fram också.

Jag kom inte ihåg början av filmen om han kom till en ny stad eller om han bodde där från början, men jag tog det på slutet och eftersom det var lika många x som bokstäver i karate chansade jag på det.

Nästa:

En kille med ett "speciellt yrke" åker och hälsar på sin kompis i ett annat land. När han kommer dit visar det sig att någon försöker mörda alla som jobbar med det "speciella yrket" och killen måste hjälpa till att hitta mördaren.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...