Hawa!i 0 Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 En homofobisk man får plötsligt en stroke och förlorar nästan tal förmågan. För att träna på sitt tal börjar han att ta sånglektioner av sin homosexuella granne. Quote Link to post Share on other sites
Zen 0 Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 Flawless. Roligt nog är min msn Flawless_226, något som inte har ett dugg med filmen att göra. Quote Link to post Share on other sites
Hawa!i 0 Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 så rätt så Quote Link to post Share on other sites
Mxyzptlk 0 Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Jag vet inte riktigt hur reglerna är med det var två dagar sedan rätt svar kom, så jag skriver nästa handling. Om jag inte borde gjort så... då är det bara för Zen att skriva igen så kan ni skita i mig.... Cirka 300 personer bor tillsammans på en ö när en storm närmar sig. I stormen möter öborna en man som de aldrig kommer att gömma, hur mycket de än försöker. Quote Link to post Share on other sites
Mxyzptlk 0 Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 glömma ska det givetvis stå, inte gömma. Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Greenleaf 0 Posted July 29, 2005 Filmstar Report Share Posted July 29, 2005 glömma ska det givetvis stå, inte gömma. <{POST_SNAPBACK}> För att ändra stavfel och dylikt finns det en ändra knapp precis under ditt skrivna inlägg, som du kan använda om du vill fila lite på ditt inlägg, bara så du vet Quote Link to post Share on other sites
Hawa!i 0 Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Storm of the Century? Quote Link to post Share on other sites
forsan 0 Posted August 6, 2005 Report Share Posted August 6, 2005 Eftersom det verkar som om det stannat upp här så slänger jag in en ny och möjligtvis lite svår nöt... Det är en tecknad film om en dysfunktionell familj varav en av sönerna inte vill tro att sin pappa är hans riktiga pappa så han beger sig ut för att hitta honom efter att ha sätt på tv:n en person som liknar honom. Men han är inte ensam han har familjens hund med sig. Quote Link to post Share on other sites
Donnie Darko 0 Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Startade en lek som denna för några timmarsen men såg då inte att denna fanns. Så jag försöker få lite liv i den och lägger upp en ny: En rika tidningsägaren X avlider i sitt stora slott Xanadu. Han dör med ett ord på läpparna. Detta ord blir ett mysterium för journalisten Thompson som beslutar sig för att ta reda på vad detta ord betyder och hur X händelserika liv var. Thompson söker upp X vänner och ovänner för att får reda på allt möjligt om honom, men vad detta ord skulle betyde vet ingen. Har brist på fantasi så tog det jag skrev i min tråd. Quote Link to post Share on other sites
Puffie 0 Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Citizen Kane ??? Quote Link to post Share on other sites
Donnie Darko 0 Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Japp! Quote Link to post Share on other sites
Harri 0 Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Borde vara rätt lätt: En delfin som e maskot till ett amerikanskt ftbolls lag blir kidnapad! En husdjur-detektiv sätts i arbete för att finna delfinen! MVHH Quote Link to post Share on other sites
forsan 0 Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Ace Ventura: Pet Detective? Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Greenleaf 0 Posted October 1, 2005 Filmstar Report Share Posted October 1, 2005 Harri, det är Puffies tur. Det där räknas inte. Vakna. Quote Link to post Share on other sites
Puffie 0 Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 kör på harris... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts