Jump to content

Vilken har handlingen.....

NewDay

Rekommenderade inlägg

• Svar 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Jag vet inte riktigt hur reglerna är med det var två dagar sedan rätt svar kom, så jag skriver nästa handling. Om jag inte borde gjort så... då är det bara för Zen att skriva igen så kan ni skita i mig....

Cirka 300 personer bor tillsammans på en ö när en storm närmar sig. I stormen möter öborna en man som de aldrig kommer att gömma, hur mycket de än försöker.

Eftersom det verkar som om det stannat upp här så slänger jag in en ny och möjligtvis lite svår nöt...

Det är en tecknad film om en dysfunktionell familj varav en av sönerna inte vill tro att sin pappa är hans riktiga pappa så han beger sig ut för att hitta honom efter att ha sätt på tv:n en person som liknar honom. Men han är inte ensam han har familjens hund med sig.

• 1 month later...

Startade en lek som denna för några timmarsen men såg då inte att denna fanns.

Så jag försöker få lite liv i den och lägger upp en ny:

En rika tidningsägaren X avlider i sitt stora slott Xanadu. Han dör med ett ord på läpparna. Detta ord blir ett mysterium för journalisten Thompson som beslutar sig för att ta reda på vad detta ord betyder och hur X händelserika liv var. Thompson söker upp X vänner och ovänner för att får reda på allt möjligt om honom, men vad detta ord skulle betyde vet ingen.

Har brist på fantasi så tog det jag skrev i min tråd.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...