Hawa!i Skriven 26 Maj, 2005 Report Share Skriven 26 Maj, 2005 En homofobisk man får plötsligt en stroke och förlorar nästan tal förmågan. För att träna på sitt tal börjar han att ta sånglektioner av sin homosexuella granne. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zen Skriven 27 Maj, 2005 Report Share Skriven 27 Maj, 2005 Flawless. Roligt nog är min msn Flawless_226, något som inte har ett dugg med filmen att göra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 29 Maj, 2005 Report Share Skriven 29 Maj, 2005 så rätt så Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mxyzptlk Skriven 29 Juli, 2005 Report Share Skriven 29 Juli, 2005 Jag vet inte riktigt hur reglerna är med det var två dagar sedan rätt svar kom, så jag skriver nästa handling. Om jag inte borde gjort så... då är det bara för Zen att skriva igen så kan ni skita i mig.... Cirka 300 personer bor tillsammans på en ö när en storm närmar sig. I stormen möter öborna en man som de aldrig kommer att gömma, hur mycket de än försöker. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mxyzptlk Skriven 29 Juli, 2005 Report Share Skriven 29 Juli, 2005 glömma ska det givetvis stå, inte gömma. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 29 Juli, 2005 Filmstar Report Share Skriven 29 Juli, 2005 glömma ska det givetvis stå, inte gömma. <{POST_SNAPBACK}> För att ändra stavfel och dylikt finns det en ändra knapp precis under ditt skrivna inlägg, som du kan använda om du vill fila lite på ditt inlägg, bara så du vet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 29 Juli, 2005 Report Share Skriven 29 Juli, 2005 Storm of the Century? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
forsan Skriven 6 Augusti, 2005 Report Share Skriven 6 Augusti, 2005 Eftersom det verkar som om det stannat upp här så slänger jag in en ny och möjligtvis lite svår nöt... Det är en tecknad film om en dysfunktionell familj varav en av sönerna inte vill tro att sin pappa är hans riktiga pappa så han beger sig ut för att hitta honom efter att ha sätt på tv:n en person som liknar honom. Men han är inte ensam han har familjens hund med sig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 30 September, 2005 Report Share Skriven 30 September, 2005 Startade en lek som denna för några timmarsen men såg då inte att denna fanns. Så jag försöker få lite liv i den och lägger upp en ny: En rika tidningsägaren X avlider i sitt stora slott Xanadu. Han dör med ett ord på läpparna. Detta ord blir ett mysterium för journalisten Thompson som beslutar sig för att ta reda på vad detta ord betyder och hur X händelserika liv var. Thompson söker upp X vänner och ovänner för att får reda på allt möjligt om honom, men vad detta ord skulle betyde vet ingen. Har brist på fantasi så tog det jag skrev i min tråd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 30 September, 2005 Report Share Skriven 30 September, 2005 Citizen Kane ??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 30 September, 2005 Report Share Skriven 30 September, 2005 Japp! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harri Skriven 1 Oktober, 2005 Report Share Skriven 1 Oktober, 2005 Borde vara rätt lätt: En delfin som e maskot till ett amerikanskt ftbolls lag blir kidnapad! En husdjur-detektiv sätts i arbete för att finna delfinen! MVHH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
forsan Skriven 1 Oktober, 2005 Report Share Skriven 1 Oktober, 2005 Ace Ventura: Pet Detective? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 1 Oktober, 2005 Filmstar Report Share Skriven 1 Oktober, 2005 Harri, det är Puffies tur. Det där räknas inte. Vakna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 1 Oktober, 2005 Report Share Skriven 1 Oktober, 2005 kör på harris... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.