Michael Myers Skriven 17 Februari, 2006 Report Share Skriven 17 Februari, 2006 Danzig - Long Way back from hell Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 17 Februari, 2006 Report Share Skriven 17 Februari, 2006 One Tree Hill - Volume II: Friends With Benefit 01. Feeder - Feeling A Moment 02. Jack's Mannequin - The Mixed Tape 03. Audioslave - Be Yourself 04. Nada Surf- Always Love 05. Gavin DeGraw - Jealous Guy 06. Citizen Cope - Son's Gonna Rise 07. Hot Hot Heat - Middle of Nowhere 08. Tyler Hilton - Missing You 09. MoZella - Light Years Away 10. Shout Out Louds - Please Please Please 11. Fall Out Boy - I've Got A Dark Alley And A Bad Idea That Says 12. Jimmy Eat World - 23 13. Haley James-Scott - Halo 14. Michelle Featherstone - Coffee & Cigarettes 15. Strays Don't Sleep - For Blue Skies Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 18 Februari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 18 Februari, 2006 Belle and Sebastian - The blues are still blue Wheatus - Teenage dirtbag The Strokes- Reptilia Iron Maiden- Afraid to shoot strangers The Subways - Rock n' roll queen Suede - Animal Nitrate Deep Purple - Hush ZZ Top - Legs Marilyn Manson - Get your gunn Caesars - It's not the fall that hurts Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 19 Februari, 2006 Report Share Skriven 19 Februari, 2006 The Tossers - Purgatory ....hela skivan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 23 Februari, 2006 Report Share Skriven 23 Februari, 2006 Misfits - Crawling eye Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 23 Februari, 2006 Report Share Skriven 23 Februari, 2006 Misfits e bra.. snygg avatar föresten Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 24 Februari, 2006 Report Share Skriven 24 Februari, 2006 The Tossers - Monday Morning Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 25 Februari, 2006 Report Share Skriven 25 Februari, 2006 VA - Welcome to the club 6 CD 2 live mixed by klubbingman Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 25 Februari, 2006 Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Fastnat för Nine Inch Nails och under de senaste dagarna har jag lyssnat mycket på deras två första skivor, Pretty Hate Machine samt Downward Spiral. Förövrigt; Pearl Jam - State of Love & Trust Alice in Chains - Heroin Skinny Puppy - Chainsaw Skinny Puppy - Cult VNV Nation - Dark Angel Deine Lakaien - Generators Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 25 Februari, 2006 Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Lyssnar en del på Soundgardens Spoonman. En riktigt bra och svängig låt med favoritsångaren Cornell. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 26 Februari, 2006 Report Share Skriven 26 Februari, 2006 Fastnat för Nine Inch Nails och under de senaste dagarna har jag lyssnat mycket på deras två första skivor. Ska man vara näbbig så är NIN faktiskt bara en person Jag såg honom live på Hultsfred, och det var många gånger bättre än de han är på skiva faktiskt. Det är för mycket synth i hans musik på plattorna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 26 Februari, 2006 Report Share Skriven 26 Februari, 2006 Hehe, jo jag vet mycket väl att det bara är Reznor som är den enda bandmedlemen men tenderar att man skiver "dem" i stället då man är van att det är flera bandmedlemar. Kan förstå att han är en bra artist live, men gillar man synth förövrigt som jag så spelar det ingen roll om det är för mycket. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 26 Februari, 2006 Report Share Skriven 26 Februari, 2006 Queen - We are the champions Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 26 Februari, 2006 Report Share Skriven 26 Februari, 2006 Jaganata - The Stalker Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 27 Februari, 2006 Report Share Skriven 27 Februari, 2006 Dropkick Murphys - The green fields of france OBS!! på repeat^^ detta är den bästa lugna låten jag någonin hört.. dessutom har den ett vettigt budskap Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.