Jump to content

Nybörjarguide/frågor och svar

Rekommenderade inlägg

• Svar 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 10 months later...

hej

jag är ganska ny på denna hemsidan och jag undrar vad "filmstar" är?? vad är det för speciellt med det?? hu blir man det?? ni får gärna berätta lite om vad det är och vad det innebär så hade jag blivit jätteglad

jag placerade tråden här för jag vet inte riktigt var det hörde hemma ^^

Filmstar gränsen ligger på hela 5000 så det blir till att posta inlägg...

Men det finns flera olika gränser på vägen dit. Till en början är det sk Pips. Punkter som du i skrivande stund har två av. Sen finns det specialbilder vid 2000, 3000 och 4000 inlägg.

2000.jpg

3000.jpg

4000.jpg

Om ni har förslag för utnämningar vid olika inläggsgränser så hör gärna av er. Vi borde tex kanske ha en skojigare vid 500 och 1000. Nu är det 5 Pips vid 1000 och 4 Pips vid 100.

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • Filmstar

Peo, har problem med Filmsnack för tillfället. Se problemet nedan, sidorna vill inte läsas in helt.

(förminskad till 98% så man får med hela bilden, se längst ner till vänster och höger att den föröker läsa in reklam eller liknande)

filmsnack.jpg

EDIT: Hmm, verkar funka igen. Men kanske att det var just en viss reklam på sidan som det strular med ?

EDIT 2: Nej, samma fel igen när jag sparade första EDIT-texten...

Tråkigt. Jag har inte sett samma problem. Det kan ha varit något tillfälligt. Från vad jag kan se från din skärmdump verkar det vara något problem att nå googles annonsserver. Hör av dig om det fortsätter vara problem.

• Filmstar

Tråkigt. Jag har inte sett samma problem. Det kan ha varit något tillfälligt. Från vad jag kan se från din skärmdump verkar det vara något problem att nå googles annonsserver. Hör av dig om det fortsätter vara problem.

Ok, det ska jag göra. Förlåt att jag skrev i denna tråd, hittade inte problem-tråden.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...