Peo Skriven 14 Februari, 2010 Report Share Skriven 14 Februari, 2010 Ja, absolut. Du kan byta användarnamn. Vilket namn vill du ha? Välkommen tillbaka! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilla My Skriven 14 Februari, 2010 Report Share Skriven 14 Februari, 2010 Lilla My eller My om det går bra Oh tackar, de är kul att vara tillbaka Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 14 Februari, 2010 Report Share Skriven 14 Februari, 2010 Ok, då får du logga in med användarnamnet "Lilla My" i fortsättningen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilla My Skriven 14 Februari, 2010 Report Share Skriven 14 Februari, 2010 Oh , tackar så jätte mycket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NAMLAX Skriven 30 December, 2010 Report Share Skriven 30 December, 2010 hej jag är ganska ny på denna hemsidan och jag undrar vad "filmstar" är?? vad är det för speciellt med det?? hu blir man det?? ni får gärna berätta lite om vad det är och vad det innebär så hade jag blivit jätteglad jag placerade tråden här för jag vet inte riktigt var det hörde hemma ^^ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 30 December, 2010 Moderator Report Share Skriven 30 December, 2010 Titlarna man får avgörs efter hur många inlägg man gjort. Det där sköter sig per automatik. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
NAMLAX Skriven 30 December, 2010 Report Share Skriven 30 December, 2010 jaha ok tack Manetheren. då vet jag hur många inlägg ligger "filmstar" på då? eller finns det någon annan "rank" före eller efter det?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 30 December, 2010 Moderator Report Share Skriven 30 December, 2010 Mja, Filmstar ligger nog ganska högt upp, men jag har inte de olika nivåerna i huvudet. Kanske Peo kan svara på detta? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 30 December, 2010 Report Share Skriven 30 December, 2010 Filmstar gränsen ligger på hela 5000 så det blir till att posta inlägg... Men det finns flera olika gränser på vägen dit. Till en början är det sk Pips. Punkter som du i skrivande stund har två av. Sen finns det specialbilder vid 2000, 3000 och 4000 inlägg. Om ni har förslag för utnämningar vid olika inläggsgränser så hör gärna av er. Vi borde tex kanske ha en skojigare vid 500 och 1000. Nu är det 5 Pips vid 1000 och 4 Pips vid 100. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wst Skriven 27 Mars, 2011 Report Share Skriven 27 Mars, 2011 Har det varit några problem med sidan de senaste två dagarna? Tycker det gått långsamt och knappt att man kommit in ibland eller är det bara mitt internet? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 27 Mars, 2011 Filmstar Report Share Skriven 27 Mars, 2011 Har det varit några problem med sidan de senaste två dagarna? Tycker det gått långsamt och knappt att man kommit in ibland eller är det bara mitt internet? Det är sidan, har haft samma problem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 28 Mars, 2011 Report Share Skriven 28 Mars, 2011 Ja, jag har gjort några ändringar på servern och det ska nu vara fixat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 3 Maj, 2011 Filmstar Report Share Skriven 3 Maj, 2011 Peo, har problem med Filmsnack för tillfället. Se problemet nedan, sidorna vill inte läsas in helt. (förminskad till 98% så man får med hela bilden, se längst ner till vänster och höger att den föröker läsa in reklam eller liknande) EDIT: Hmm, verkar funka igen. Men kanske att det var just en viss reklam på sidan som det strular med ? EDIT 2: Nej, samma fel igen när jag sparade första EDIT-texten... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 3 Maj, 2011 Report Share Skriven 3 Maj, 2011 Tråkigt. Jag har inte sett samma problem. Det kan ha varit något tillfälligt. Från vad jag kan se från din skärmdump verkar det vara något problem att nå googles annonsserver. Hör av dig om det fortsätter vara problem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 3 Maj, 2011 Filmstar Report Share Skriven 3 Maj, 2011 Tråkigt. Jag har inte sett samma problem. Det kan ha varit något tillfälligt. Från vad jag kan se från din skärmdump verkar det vara något problem att nå googles annonsserver. Hör av dig om det fortsätter vara problem. Ok, det ska jag göra. Förlåt att jag skrev i denna tråd, hittade inte problem-tråden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.