Blyger Skriven 28 April, 2006 Report Share Skriven 28 April, 2006 X-men 3 är den film jag ser absolut mest fram emot att se denna vår. Jag kan se de två första filmerna hur ofta som helst. Skådisarna är toppen och det känns tryggt att både Patrick Stewart och Ian McKellan är med i den tredje filmen också. Däremot är jag lite tveksam till en ny regissör. Bryan Singer har gjort ett så bra jobb med de två första filmerna, men förhoppningsvis håller den tredje filmen samma klass. För övrigt: Gillar man inte superhjältefilmer, så gör man inte. Simple as that! Själv tycker jag att detta är kult, även om jag förvisso gärna ser allt från tungsinta dramer till flamskomedier. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telex Skriven 2 Maj, 2006 Report Share Skriven 2 Maj, 2006 Fast är det verkligen så enkelt? Det är väl klart att det finns bra och dåliga filmer även inom den genren. Någon som såg klippet dom visade på Jay Leno? Hittade ett online street team för de som är extra intresserade: http://www.xsquadbase.com/ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 2 Maj, 2006 Report Share Skriven 2 Maj, 2006 Såg samma klipp på nätet. Gillade inte det direkt, dålig dialog och att man inte fick se när Wolverine huggar av robotens huvud är ju kasst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 3 Maj, 2006 Moderator Report Share Skriven 3 Maj, 2006 Ajaja, det där såg riktigt illa ut. Fastball special är helt ok, men den ser inte alls speciellt cool ut. Och Jackman agerar inte alls som jag vill att hans Wolwerien ska göra. Får en dålig känsla av detta. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adiago Skriven 9 Maj, 2006 Report Share Skriven 9 Maj, 2006 Fan va skönt att filmen skall visas 2 dagar innan USA , 24 WOO! Kommer filmen visas på Sandrewmetronome? (finns ej med på SF's hemsida) och någon som vet när och hur man kan förbeställa biljetter!? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 9 Maj, 2006 Filmstar Report Share Skriven 9 Maj, 2006 Hos Astoria kan du boka/köpa biljetter redan nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 9 Maj, 2006 Report Share Skriven 9 Maj, 2006 Fan va skönt att filmen skall visas 2 dagar innan USA , 24 WOO! Kommer filmen visas på Sandrewmetronome? (finns ej med på SF's hemsida) och någon som vet när och hur man kan förbeställa biljetter!? Jo, SF ska visa filmen den 24:e Maj. Se här. Man brukar kunna boka/köpa biljetter ca 10 dagar innan premiären. Så om ett par dagar.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 9 Maj, 2006 Report Share Skriven 9 Maj, 2006 Då blir det ett biljettköp inom snarast till mig och mina polare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 10 Maj, 2006 Report Share Skriven 10 Maj, 2006 Se nya trailern för X-men 3 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 Maj, 2006 Moderator Report Share Skriven 11 Maj, 2006 Nja, vet inte om jag gillar sättet Brett Ratner har filmat actionsekvenserna. Han ser ut att ha använd en skakig kamera och det brukar jag inte gilla. Singers filmer var väldigt tydliga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harri Skriven 11 Maj, 2006 Author Report Share Skriven 11 Maj, 2006 Vad baserar du det på? Hans tidigare filmer har väl inga skakiga bilder? MVHH Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 Maj, 2006 Moderator Report Share Skriven 11 Maj, 2006 På det jag såg i trailern. Skrev inte det, men det var en direkt kommentar på Peos länk till trailern. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telex Skriven 15 Maj, 2006 Report Share Skriven 15 Maj, 2006 blir så sugen: http://digg.com/movies/7-Minute_X-Men_Sneak_Peek inte långt kvar nu!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilla My Skriven 20 Maj, 2006 Report Share Skriven 20 Maj, 2006 Men snälla nån ni som ogillar x-men , behöver inte lägga ner er energi på att gnälla Bara för att ni inte gillar filmerna så behöver ni inte gnälla i inläggen ex: jag hatar skräckfilmer: Men inte springer jag runt i de tråderna & skriket ut det tillbaka till tråden Jag ser fram i mot trean Det ska bli intresant att jämnföra filmen hur mycket den går efter seritidningarnas värld Även om inte Jackman lever ut till Wolverine, så är han okej Var kritisk mot skådisen ibörjan , men han går väl an ÅÅ, sen kommer det favoriter: Kitty Pryde & Beast/ Dr. Hank McCoy Ska bli roligt & se Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 27 Maj, 2006 Report Share Skriven 27 Maj, 2006 Kom precis hem från bion och jag tyckte filmen var helt ok. Gillar man dom tidigare tror jag inte man blir besviken. Helt ok och väldigt underhållande. Gillar dock inte vad som händer i filmen. Nu har jag inte läst några serier så jag vet inte vad som kommer hända, men [spoilerS] jag gillar inte att så många dör (eller blir "botade"), och speciellt inte Xavier och Jean. Det känns som om dom tagit bort allt som skulle kunna vara roligt i en uppföljare. Som tur är lyckas ju Magneto få chackpjäsen att röra på sig så det finns hopp ändå. [/spoilerS] För att summera det hela då: Gillar ni de tidigare delarna i serien så ska ni även se trean, annars behöver ni inte göra er det besväret. 3+/5 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.