Jump to content

X-men 3

Harri

Rekommenderade inlägg

X-men 3 är den film jag ser absolut mest fram emot att se denna vår. Jag kan se de två första filmerna hur ofta som helst. :up: Skådisarna är toppen och det känns tryggt att både Patrick Stewart och Ian McKellan är med i den tredje filmen också. Däremot är jag lite tveksam till en ny regissör. Bryan Singer har gjort ett så bra jobb med de två första filmerna, men förhoppningsvis håller den tredje filmen samma klass.

För övrigt: Gillar man inte superhjältefilmer, så gör man inte. Simple as that! Själv tycker jag att detta är kult, även om jag förvisso gärna ser allt från tungsinta dramer till flamskomedier. :P

• Svar 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fan va skönt att filmen skall visas 2 dagar innan USA :), 24 WOO!

Kommer filmen visas på Sandrewmetronome? (finns ej med på SF's hemsida) och någon som vet när och hur man kan förbeställa biljetter!?

Jo, SF ska visa filmen den 24:e Maj. Se här.

Man brukar kunna boka/köpa biljetter ca 10 dagar innan premiären. Så om ett par dagar.. :)

Men snälla nån

ni som ogillar x-men , behöver inte lägga ner er energi på att gnälla :rolleyes:

Bara för att ni inte gillar filmerna så behöver ni inte gnälla i inläggen

ex: jag hatar skräckfilmer:

Men inte springer jag runt i de tråderna & skriket ut det

tillbaka till tråden

Jag ser fram i mot trean

Det ska bli intresant att jämnföra filmen hur mycket den går efter seritidningarnas värld

Även om inte Jackman lever ut till Wolverine, så är han okej

Var kritisk mot skådisen ibörjan , men han går väl an

ÅÅ, sen kommer det favoriter: Kitty Pryde & Beast/ Dr. Hank McCoy :up:

Ska bli roligt & se

Kom precis hem från bion och jag tyckte filmen var helt ok. Gillar man dom tidigare tror jag inte man blir besviken. Helt ok och väldigt underhållande. Gillar dock inte vad som händer i filmen. Nu har jag inte läst några serier så jag vet inte vad som kommer hända, men [spoilerS]

jag gillar inte att så många dör (eller blir "botade"), och speciellt inte Xavier och Jean. Det känns som om dom tagit bort allt som skulle kunna vara roligt i en uppföljare. Som tur är lyckas ju Magneto få chackpjäsen att röra på sig så det finns hopp ändå.

[/spoilerS]

För att summera det hela då: Gillar ni de tidigare delarna i serien så ska ni även se trean, annars behöver ni inte göra er det besväret. 3+/5

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...